Het is weer lente, de mooiste tijd van het jaar.......maar zo mooi als drie jaar geleden zal hij nooit meer worden.
Deze foto's zijn me zo dierbaar want een kleine maand later overleed hij....... Youri, mijn lieve oude mannetje.......voor altijd.....geen moment uit mijn gedachten. Ik hou zoveel van je!!!!!
Youri
Ik denk niet alleen in jou hart voor altijd. Hij heeft het hart van heel veel mensen op dit forum gestolen. Onvoorstelbaar dat het alweer drie jaar geleden is.
Drie jaar? Jeetje.....
Maar wat een rijkdom dat jullie zolang van elkaar hebben mogen en kunnen genieten. En je weet het he? Youri staat nog steeds te kwispelen
roef schreef: tis net als of ik James zie,jee die lijken echt op elkaar zeg!
sterkte!
Ja, dat kan ik me voorstellen........daarom vroeg ik je toen of je voor mij nog een foto wilde plaatsen. Ik was gelijk weg van James.
Hoe gaat het nu met je? Je hebt wel een geweldig lieverdje erbij gekregen. Hidde is echt een schatje! Ik hoop dat hij je de afleiding geeft die je nodig hebt om het gemis van James te verwerken.
Een knuffel voor jullie van het vrouwtje van Youri.
Alice van Ginkel schreef:Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten. Het doet me goed dat Youri, mijn lieve oude mannetje, nog niet vergeten is.
Lieve groetjes van Alice.
Ach Alice, zo een kanjer zal niemand vergeten, wat een heerlijk koppie
sterkte, X Alice
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007 27-11-2014