Vandaag is dan de grote dag
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

ik probeer een paar foto's te plaatsen, maar ondanks dat ik ze in photobucket verkleind heb, blijven ze toch enorm........ik onderneem nog één poging en anders vanavond even op mijn gemak.
nee, ze blijven enorm groot en de verkeerd ekant op gedraaid.....ik snap er niets van want in photobucket staan ze wel goed én zijn ze bijna ieniemienie.....
nee, ze blijven enorm groot en de verkeerd ekant op gedraaid.....ik snap er niets van want in photobucket staan ze wel goed én zijn ze bijna ieniemienie.....
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

okee, nog een poging dan.......Ik las ergens dat het soms even duurt voordat een foto is aangepast.
http://i1251.photobucket.com/albums/hh5 ... dag001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i1251.photobucket.com/albums/hh5 ... dag001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Roos
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

de eerste nacht is best goed gegaan! Hij is om 23.00 uur voor de laatste keer uitgelaten en is daarna als een blok in slaap gevallen. Om 04.30 uur werd hij wakker en ben ik zonder te praten of iets naar buiten gegaan waar hij gelijk een plas deed. Ik heb hem teruggedaan in de bench, waar hij hooguit een paar minuten heel hard heeft gejankt. Daarna heeft hij weer doorgeslapen tot 06.45 uur.
Dus we mogen niet mopperen. Hij is zó aandoenlijk! Hij speelt, en huppelt vrolijk rond en p&p buiten (helaas ook een paar keer binnen, maar dat is hem vergeven).
Vanmorgen heeft hij wel een flinke tij dliggen janken in de bench. Net toen ik bijna wilde toegeven, gaf hij het op. En nu slaapt hij weer!
-
roef
- Speurneus

dat klinkt al heel aardig
en geef absoluut niet toe hoor aan het gegil in de bench,want dan ben je de sjaak
ik liep even de kamer uit als ik het gekrijs zat was.
de tergdwerg had snel door dat hij hier mee zijn zin niet kreeg.
en geef absoluut niet toe hoor aan het gegil in de bench,want dan ben je de sjaak
ik liep even de kamer uit als ik het gekrijs zat was.
de tergdwerg had snel door dat hij hier mee zijn zin niet kreeg.
-
Roos
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

ja, zo op de foto lijkt het inderdaad een reusachtige bench, hihi. Ik denk dat de foto een beetje uit de verkeerde invalshoek is genomen, want in het echt valt het reuze mee (ik meen 70cm)Lien schreef:Knap hoor wat hij al kan!![]()
Zo schattig, zo'n kleintje in zo'n megabench