Arm dier,denk ik dan,gelukkig heb ik het beter gedaan en ben ik heel wat wijzer,al zeg ik het dan van mezelf.Mousy
Dit wilde ik dus ook zeggen.corretje schreef:Wel goed dat je tips gegeven hebt. Ik hoop ook dat ze dat gaat proberen. Het is echt niet verstandig om een hond te nemen als je niet lekker in je vel zit. En dan nog wel een bordeuax dog. Dat zijn toch honden die echt een baas/bazin nodig hebben en je moet heel consequent zijn. Hoop dat ze een goed huis evt voor de hond vind en dat hij niet in het asiel beland.
Mwah, niet rot bedoeld maar als ik met mijn pup buiten loop hoeft mijn pup echt niet zo nodig contact te leggen met een "onbekende" hond hoor, zie daar het nut niet zo van inMousy schreef:Loop ik net met Floyd een vrouwtje tegen het lijf met een Bordeau-dog-puppie.Ze wilde de pup al weg trekken,toen ik zei dat het belangrijk is voor een pup om contact te leggen met een volwassen hond en dat Floyd hem absoluut niks zou doen.Ze leek al overstuur en zuchtte,hij luistert totaal niet,ik word er helemaal gek van,ben de hele dag elke minuut met hem bezig en heb er nu al spijt van dat ik hem gekocht heb,zei ze!!!Ik gaf haar nog vele goeie tips,maar ach ik zie het lijk al drijven.Ze zat ook niet lekker in haar vel,zei ze,en het werd allemaal teveel.Hoe komt iemand erbij om dan in Godsnaam aan een puppie te beginnen???Ik kan hier echt boos om worden,en kan alleen maar hopen dat ze die gouden tips van mij zal uitvoeren,maar ik weet al bijna zeker van niet![]()
![]()
Arm dier,denk ik dan,gelukkig heb ik het beter gedaan en ben ik heel wat wijzer,al zeg ik het dan van mezelf.Mousy
Misschien juist omdat ze de hele dag met hem bezig is , is de pup zo druk. Benchrust en training zouden er misschien voor kunnen zorgen dat de pup toch bij de eigenaresse kan blijven.Mousy schreef:Ik zal en wil niemand verbieden een hond te nemen,begrijp me goed,maar het gaat mij puur en alleen om het welzijn van het dier!!!!
Fijn dat er ook mensen zijn die me volledig begrijpen:Mousy
Nee joh, dat geloof ik ook hoor!Gittje schreef:Was absoluut mijn bedoeling niet!Connie mama van Boris schreef:... maar ik begin er een beetje flauw van te worden dat hier blijkbaar mensen zijn die Mousy er dan over gaan lopen bekritiseren!