Beste snee in de tong
-
Jelmer-vr
Beste snee in de tong
Hallo,
Fido heeft gister iets roppig zn stuk schapenvet opgegeten denk ik. Hij begon opeens heel veel op zn bek te slikken, toen ik ging kijken had ik wat bloed op mn hand..
Nou heeft ie dus aan de zijkant een flinke snee erin, steeds zelfs een klein stukje uit..
Dit geneest vanzelf vrij snel toch ? Of zou ik toch naar de DA moeten ??
Het bloed nu verder niet meer, lijkt er ook niet veel last meer van te hebben.. Eet zn eten gewoon op, stoeit lekker met stokjes etc..
Weet niet hoe snel zoiets gaat ontsteken ? Want duurt wel even voordat zoiets dicht is denk ik ??
Gr. Jelmer
Fido heeft gister iets roppig zn stuk schapenvet opgegeten denk ik. Hij begon opeens heel veel op zn bek te slikken, toen ik ging kijken had ik wat bloed op mn hand..
Nou heeft ie dus aan de zijkant een flinke snee erin, steeds zelfs een klein stukje uit..
Dit geneest vanzelf vrij snel toch ? Of zou ik toch naar de DA moeten ??
Het bloed nu verder niet meer, lijkt er ook niet veel last meer van te hebben.. Eet zn eten gewoon op, stoeit lekker met stokjes etc..
Weet niet hoe snel zoiets gaat ontsteken ? Want duurt wel even voordat zoiets dicht is denk ik ??
Gr. Jelmer
-
Els
- Speurneus

Tong geneest vrij snel, maar voorlopig niet met stokken laten spelen (eigenlijk helemaal niet
) je kunt beter een safestick geven en even geen bot-werk geven tot het helemaal genezen is.
http://shop.opstapmetdehond.nl/n2/10945 ... festix.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.opstapmetdehond.nl/n2/10945 ... festix.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Gittje
- Kleine hondenneus

-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer: