Hallo iedereen,
wij zitten hier met een vraag. Op internet en eigenlijk van iedereen hoor je tegenstrijdige berichten over het bos. Mag een pup nou wel of niet in het bos? Sommige zeggen dat hij daar juist HD van krijgt omdat het zo zacht en drassig is in een bos.
Weet nou niet meer wie of wat ik moet geloven.
Groeten,
Allard
Verwarring omrent bos
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Re: Verwarring omrent bos
Als HD/ED erin zit komt het er toch wel uit.... Met of zonder drassige ondergrondAllard schreef:Hallo iedereen,
wij zitten hier met een vraag. Op internet en eigenlijk van iedereen hoor je tegenstrijdige berichten over het bos. Mag een pup nou wel of niet in het bos? Sommige zeggen dat hij daar juist HD van krijgt omdat het zo zacht en drassig is in een bos.
Weet nou niet meer wie of wat ik moet geloven.
Groeten,
Allard
Hier lopen de puppen iedergeval gewoon in het bos (en delen in de doggy ride gezien ze nog niet de afstanden mogen lopen die mijn oudere honden lopen)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Natuurlijk mag een pup in het bos! Gewoon een beetje oppassen met gekke bewegingen, en laat hem/haar vooral geen takken dragen of apporteren. Als je nu consequent nee zegt heb je later geen last. Zie ook de sticky hier op forum over het gevaar van takken 
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
MheenLab
- Grote hondenneus