Whaha,wild zwijn tegen gekomen!
-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

De hele kermis is niet eens nodig. Mij op de motor en het zwijn valt in katzwijm. Dat hebben ze daar in het bos nog niet gehad, wedden.Wil enCo schreef:Els. pet corrector.. kan, maar ikzelf denk aan Dorette op de motor met in de zijspan Nino en Nulay ,en Toos voorin het bakkie....die jagen we door het bos voor we gaan wandelen!
Nou een flink zwijn die dan nog achter ons aan durft te komen!![]()
-
MheenLab
- Grote hondenneus

Het heeft uberhaupt weinig nut om met een knipmes op een wildzwijn in te gaan staan steken, laat staan als je zo'n beest een klap met een stok zou verkopen 
Ze beschikken namelijk op bepaalde plekken over aardig wat kraakbeen, wat als het ware als een soort van pantser fungeert .. Het enige wat je kunt doen, is gaan zig-zaggen, aangezien wildezwijnen over tunnelvissie beschikken, en je daardoor snel kwijt raken en de moed opgeven
Je hebt trouwens geluk .. Als het een moeder zwijn was met kleintjes, dan was je er met veel meer kleerscheuren ervanaf gekomen vrees ik
Maar, als je ze vaker wilt zien, moet je maar een berichtje sturen. Zie ze hier dagelijks, en weet ook waar ze zoal hier uithangen in/op de kroondomeinen
Ze beschikken namelijk op bepaalde plekken over aardig wat kraakbeen, wat als het ware als een soort van pantser fungeert .. Het enige wat je kunt doen, is gaan zig-zaggen, aangezien wildezwijnen over tunnelvissie beschikken, en je daardoor snel kwijt raken en de moed opgeven
Je hebt trouwens geluk .. Als het een moeder zwijn was met kleintjes, dan was je er met veel meer kleerscheuren ervanaf gekomen vrees ik
Maar, als je ze vaker wilt zien, moet je maar een berichtje sturen. Zie ze hier dagelijks, en weet ook waar ze zoal hier uithangen in/op de kroondomeinen
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
Allard
Kan beter een machete mee nemen xDWil enCo schreef:Oh Dorette, ik sta ook nog een beetje te shaken hoor. Ik wandel hier al 25 jaar in hetzelfde bos. Af en toe wel een zwijn gezien, maar nog nooit zo.
Ik heb wel altijd een knipmes bij me. (Hoewel, ik zie me ook nog niet 1, 2 op zo,n beest in staan te steken)
En trouwens: het is daar hondenlosloopgebied ,dus dat zwijn was in overtreding he!Weet dat zwijn veel.
Mijn neef Erik is boswachter en die zei altijd dat we achter een boom moeten gaan staan,dan ziet een zwijn je niet,want zn ogen staan aan weerszijden van zn kop.EN een eind hout mee.
Maar ja ,denk jij daar allemaal aan dan in zo,n geval?
-
Pebbles
- Middelgrote hondenneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Wil enCo schreef:Els. pet corrector.. kan, maar ikzelf denk aan Dorette op de motor met in de zijspan Nino en Nulay ,en Toos voorin het bakkie....die jagen we door het bos voor we gaan wandelen!
Nou een flink zwijn die dan nog achter ons aan durft te komen!![]()
Geweldig! Wat een avontuur. Dan hebben wij het nog getroffen met galloway runderen hier in het bos. Die zijn wat verdraagzamer.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Gerdien
- Middelgrote hondenneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat jullie er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen hoor.
-
MheenLab
- Grote hondenneus