Minpuntjes van je eigen hond(en)

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

1197 x gelezen en maar 45 reacties...
Phoe, wat lopen er hier veel perfecte hondjes rond zeg !! 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Kay schreef:1197 x gelezen en maar 45 reacties...
Zit je iets dwars Monique ?
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Of juist niet perfecte he, durven ze het gewoon niet op te schrijven :D

Het zal niet alle berichten verklaren, maar ik krijg bijvoorbeeld elke keer een mail als er een nieuwe post is en ga dan even kijken wat er geschreven is,als je dat aantal per persoon keer bv 40 doet kom je ook al een heel eind :wink:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Roos schreef:

Het zal niet alle berichten verklaren, maar ik krijg bijvoorbeeld elke keer een mail als er een nieuwe post is en ga dan even kijken wat er geschreven is,als je dat aantal per persoon keer bv 40 doet kom je ook al een heel eind :wink:
Volgens mij word het geteld per IP adres, dus als jij 40 keer kijkt vanaf de zelfde comp word dat niet alle 40 keer geteld (als ik het mis heb hoor ik het graag :wink: )
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

rimanime schreef:
Zit je iets dwars Monique ?
Niet dat ik weet, maar misschien weet jij meer dan ik?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Roos

sharon66057 schreef:
Roos schreef:

Volgens mij word het geteld per IP adres, dus als jij 40 keer kijkt vanaf de zelfde comp word dat niet alle 40 keer geteld (als ik het mis heb hoor ik het graag :wink: )
Ik weet daar niets van eerlijk gezegd Sharon, maar het leek mij logisch omdat je iedere keer weer het topic opent.
Als je bv foto's plaats en je kijkt direct daarna zelf of alles is gegaan zoals het moet dan staat er ook direct 1 bij de kijkers :wink:
Misschien kan een modje hier ons even uit de brand helpen?
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Roos schreef:
sharon66057 schreef:
Roos schreef: Of juist niet perfecte he, durven ze het gewoon niet op te schrijven :D

Ik weet daar niets van eerlijk gezegd Sharon, maar het leek mij logisch omdat je iedere keer weer het topic opent.
Als je bv foto's plaats en je kijkt direct daarna zelf of alles is gegaan zoals het moet dan staat er ook direct 1 bij de kijkers :wink:
Misschien kan een modje hier ons even uit de brand helpen?
Ik weet het ook niet zeker hoor! maar vaak gaat het wel zo vandaag dat ik dat dacht :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Roos

viewtopic.php?t=77604" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetty
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Hetty »

Maestro kan naar jonge reuen dominant zijn. Hij zal nooit de strijd aangaan maar laat duidelijk merken wie de baas is.

Satchmo eet poep en heeft nog al eens bananen in zijn oren.
Allebei willen ze niet door lopen als we naar een boswandeling weer richting auto lopen, dan lopen ze achter me aan te sjokken.

Verder zijn het schatten
groetjes Hetty, maestro en Satchmo.

♂ Maestro ( of the music forest ) *20-02-2005
♂ Satchmo ( of the music forest ) 08-05-2008
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Hetty schreef:Maestro kan naar jonge reuen dominant zijn. Hij zal nooit de strijd aangaan maar laat duidelijk merken wie de baas is.

Satchmo eet poep en heeft nog al eens bananen in zijn oren.
Allebei willen ze niet door lopen als we naar een boswandeling weer richting auto lopen, dan lopen ze achter me aan te sjokken.

Verder zijn het schatten
Volgens mij laat Maestro gewoon zien waar de plaats is van de jonge reuen.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Los van het feit dat juffie hond hier totaal niet met andere honden door 1 deur wilt, is zij écht perfect .. Ik bedoel, ze wandelt altijd keurig mee, ze trekt niet aan de riem, ze doet mee met het jacht gebeuren als een rustige oude dame die een engelen geduld heeft .. Ze is altijd rustig in huis, ze lief tegen kinderen, springt niet op .. En zo kan ik nog wel even een uur door gaan :D
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Ik zal ook even reageren na alles gelezen te hebben, is er weer een reactie bij :D

Flits zijn minpuntjes:
- te gefocust op andere honden, als de andere honden dan al te dichtbij zijn dan reageert hij niet meer op mijn commando. Dus daar werken we aan.
- erg gevoelig zijn. Als ik geïrriteerd ben of iets anders dan zie ik dat op de training gelijk aan Flits. Hij is dan niet zeker van de situatie en gaat dan nog wel snel uit (op weg naar het apport), maar komt langzaam terug. Als ik dit zie weet ik dat ik mijn houding moet veranderen. Wanneer ik me goed en zelfverzekerd voel dan is Flits dat ook en botst ie soms van enthousiasme tegen me aan als hij terug komt met het apport.
- snel onzeker zijn. Hij is altijd wat onzeker in vreemde situaties etc. Hij heeft dan altijd even tijd nodig om weer zichzelf te worden. Hij wind zichzelf dan ook enorm op en komt pas later weer tot rust. Al met al mag hij dus wel iets zelfverzekerder worden zodat hij beter om kan gaan met nieuwe situaties.

Voor de rest is het een toppertje :verliefd1:, we werken al aan de minpuntjes dus dat komt vast goed :)
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Hmm, minpuntjes van je eigen hond, tsja, die zijn er echt wel hoor :D :twisted:

Quincy: eigenlijk de perfecte hond, het enige minpuntje dat ik kan ik bedenken is dat ze in het begin toen Rosa erbij kwam best lang jaloers is geweest. Dit liet ze duidelijk merken naar Rosa toe. Gelukkig is dat wel helemaal goed gekomen en zijn het nu dikke vriendinnen. Het andere is dat ze poep eet, wat er helaas maar niet uitgaat... :kots:

Rosa: een lieve goedzak. Minpuntje: dat ze met haar bijna 8 jaar oud nog steeds af en toe in de handrem gaat als ze op straat een andere hond ziet. Ze wil dan niet meer mee en is net een blok beton dat niet vooruit te krijgen is... :? Verder is ze wat wachten betreft redelijk ongeduldig, als ze te lang moet wachten en er wordt niks met haar gedaan gaat ze keihard zitten blaffen... 8)

Pien: een grote knuffelkont. Minpuntje: er mag wel wat meer pit in zitten, ze is een heerlijk rustige hond, maar mij af en toe wel wat te rustig. Als pup was ze dit niet, ze was juist de pittigste uit het nest maar dat is zeg maar dus helemaal goedgekomen, maar wat mij betreft een beetje te goed. Verder af en toe nog de bekende bananen in de oren en heeft ze iets met gladde vloeren waar ze heel mutserig bij doet en soms niet overheen durft, wat niet altijd even handig is...

Maar verder zijn het drie grote schatten, met alledrie hun goede en minder goede eigenschappen en alledrie hun eigen karakter, wat ik juist zo enorm leuk vind om te zien! :) :verliefd1:
Roos

jolien schreef:
Pien: een grote knuffelkont. Minpuntje: er mag wel wat meer pit in zitten, ze is een heerlijk rustige hond, maar mij af en toe wel wat te rustig. Als pup was ze dit niet, ze was juist de pittigste uit het nest maar dat is zeg maar dus helemaal goedgekomen, maar wat mij betreft een beetje te goed. Verder af en toe nog de bekende bananen in de oren en heeft ze iets met gladde vloeren waar ze heel mutserig bij doet en soms niet overheen durft, wat niet altijd even handig is...
Zouden haar "minpuntjes" niet met haar operaties te maken kunnen hebben?
Dat hele rustige ken ik wel van Dewi, ze heeft haar pittige momenten maar meestal is het de rust zelve.
En dat zij de gladde vloeren eng vindt kan ik mij goed indenken, dat zal haar gerust wel eens niet zo goed bekomen zijn :wink:
Roos

En weer minimaal twee kijkers erbij :D
Plaats reactie