wat past bij...
-
AmvS&J
wat past bij...
Ha allemaal,
wij krijgen over 2 weken onze nieuwe pup, een zwarte labradorreu. We hebben al een reu van dezelfde fokker, River en hij is nu 1,5 jaar oud. Nu zoeken we nog een leuke naam voor onze nieuwe aanwinst.
We willen graag een naam met 2 lettergrepen die past bij River.
Zelf ben ik helemaal weg van Ferro, maar hebben jullie nog ideeen? Alles is welkom!
wij krijgen over 2 weken onze nieuwe pup, een zwarte labradorreu. We hebben al een reu van dezelfde fokker, River en hij is nu 1,5 jaar oud. Nu zoeken we nog een leuke naam voor onze nieuwe aanwinst.
We willen graag een naam met 2 lettergrepen die past bij River.
Zelf ben ik helemaal weg van Ferro, maar hebben jullie nog ideeen? Alles is welkom!
- RaymondC
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
Ik zat hier even te lezen ... http://en.wikipedia.org/wiki/River" onclick="window.open(this.href);return false;
Tussen die tekst kan je best wel leuke namen vinden die iets te maken hebben met River, bvb Flow vindt ik erg leuk.
Er staat zelfs een lijst met grote Europese rivieren.
Tussen die tekst kan je best wel leuke namen vinden die iets te maken hebben met River, bvb Flow vindt ik erg leuk.
Er staat zelfs een lijst met grote Europese rivieren.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Koda-beer
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

- riwka
- Hele grote hondenneus

- riwka
- Hele grote hondenneus

-
Noah/Bruce
- Middelgrote hondenneus

Bruce!! Altijd goed
Onze Bruce is inderdaad vernoemd naar Springsteen.
Maar.......alle gekheid op een stokje......
Phoenix vindt ik een erg leuke naam, of Hudson (rivier in Amerika) allebei 2 lettergrepen en in de stijl van River. Ferro klinkt erg als Perro, het Spaanse woord voor hond, vind ik persoonlijk minder. Je kunt ook kijken op http://www.hondennamen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Succes met bedenken van een leuke naam.
Onze Bruce is inderdaad vernoemd naar Springsteen.
Maar.......alle gekheid op een stokje......
Phoenix vindt ik een erg leuke naam, of Hudson (rivier in Amerika) allebei 2 lettergrepen en in de stijl van River. Ferro klinkt erg als Perro, het Spaanse woord voor hond, vind ik persoonlijk minder. Je kunt ook kijken op http://www.hondennamen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Succes met bedenken van een leuke naam.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
- Berdien
- Middelgrote hondenneus