Onze badkwamer is beneden, dus Guus gaat in de douche als hij gewandeld heeft in een modderig bos. Hij wordt dan gewoon afgespoeld met lauw water. Niet altijd, alleen als hij echt smerig is. Meneertje heeft ook zijn eigen handdoeken set (afdankertjes van de baas), liggen standaard in de auto.
Wassen
-
kate
- Middelgrote hondenneus

Ik heb altijd gedacht dat je een labrador nooit mag wassen met shampoo ivm de vetlaag die je er dan vanaf spoelt...
Onze badkwamer is beneden, dus Guus gaat in de douche als hij gewandeld heeft in een modderig bos. Hij wordt dan gewoon afgespoeld met lauw water. Niet altijd, alleen als hij echt smerig is. Meneertje heeft ook zijn eigen handdoeken set (afdankertjes van de baas), liggen standaard in de auto.

-
sophia
- Middelgrote hondenneus

-
Laycka
- Kleine hondenneus

-
MheenLab
- Grote hondenneus

-
Laycka
- Kleine hondenneus

Haha, ja.MheenLab schreef:En groot gelijk heeft ze!Laycka schreef:Mijn Laycka wordt ook niet gewassen.
Zij vindt het water heerlijk om in te zwemmen of te rennen of te spelen, maar zodra ik de tuinslag pak en de buitenkraan aan zet is de dame weg....
Grappig jou lab heet ook Laycka maar dan anders geschreven.
En toevallig ook uit Apeldoorn.
Ik zag de naam Mheenlab en dacht van die woont in de buurt van de Mheen, haha.
-
MheenLab
- Grote hondenneus

Daar heb je helemaal gelijk in!Laycka schreef:Haha, ja.MheenLab schreef:En groot gelijk heeft ze!Laycka schreef:Mijn Laycka wordt ook niet gewassen.
Zij vindt het water heerlijk om in te zwemmen of te rennen of te spelen, maar zodra ik de tuinslag pak en de buitenkraan aan zet is de dame weg....
Grappig jou lab heet ook Laycka maar dan anders geschreven.
En toevallig ook uit Apeldoorn.
Ik zag de naam Mheenlab en dacht van die woont in de buurt van de Mheen, haha.
-
Monique
- Grote hondenneus

Wij wassen Ruud ook niet vaak, alleen als het nodig is en dan vooral door de stank.
We hebben hier veel boerensloten en wat daar allemaal inzit wil ik niet eens weten maar dat stinkt!!!
En Rudy duikt overal in dus dan gaat 'ie lekker onder de douche (die gelukkig beneden is) maar meestal laten we hem hier in de buurt niet los lopen en gelukkig is hij zwart (dus dan zie je het niet zo goed als hij vies is
)
We hebben hier veel boerensloten en wat daar allemaal inzit wil ik niet eens weten maar dat stinkt!!!
En Rudy duikt overal in dus dan gaat 'ie lekker onder de douche (die gelukkig beneden is) maar meestal laten we hem hier in de buurt niet los lopen en gelukkig is hij zwart (dus dan zie je het niet zo goed als hij vies is

Bedankt Monika!
-
Laycka
- Kleine hondenneus

Haha niet zien inderdaad, maar wel ruiken.Monique schreef:Wij wassen Ruud ook niet vaak, alleen als het nodig is en dan vooral door de stank.
En Rudy duikt overal in dus dan gaat 'ie lekker onder de douche (die gelukkig beneden is) maar meestal laten we hem hier in de buurt niet los lopen en gelukkig is hij zwart (dus dan zie je het niet zo goed als hij vies is)
-
Laycka
- Kleine hondenneus

Wat een prachtige Laika, wat ziet ze eruit...MheenLab schreef:Een boerensloot ?! .. Is dat niet gewoon een sloot !?![]()
En over stinken gesproken, je mag van geluk spreken, dat fototoestellen nog geen geur vast kunnen leggen
En stinnnnnnnnnnnnnnnnnnken!
Volgens mij heeft ze veel pret gehad.
Camera's kunnen wel een geur vastleggen als baasje er naast staat met een opgetrokken neus
-
MheenLab
- Grote hondenneus

Dan is er niemand om op te magische knop van het fototoestel te drukkenLaycka schreef:Wat een prachtige Laika, wat ziet ze eruit...MheenLab schreef:Een boerensloot ?! .. Is dat niet gewoon een sloot !?![]()
En over stinken gesproken, je mag van geluk spreken, dat fototoestellen nog geen geur vast kunnen leggen
En stinnnnnnnnnnnnnnnnnnken!
Volgens mij heeft ze veel pret gehad.
Camera's kunnen wel een geur vastleggen als baasje er naast staat met een opgetrokken neus
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

en weer on topic. Co is nog nooit gewassen,ik kijk wel uit. Dat wassen zal nog wel gaan,alleen dat uitschudden zie ik niet zo zitten in mijn badkamer.
Maar Co word eigenlijk nooit echt vies.Niet zoals Laika. En hij zwemt veel.
Bovendien, zei mijn moeder altijd:Een varken slaapt zn eigen schoon
Maar Co word eigenlijk nooit echt vies.Niet zoals Laika. En hij zwemt veel.
Bovendien, zei mijn moeder altijd:Een varken slaapt zn eigen schoon
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005