domme vlieg

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
giuly

domme vlieg

Ongelezen bericht door giuly »

Waren we vandaag gaan wandelen met Suki, zoals altijd een afgelegen landwegje om geen andere honden tegen te komen (mag hij nog niet). Leuk aan het spelen met de bal en aan het rondrennen etc. We lopen een stukje door en krijgt hij ineens een vlieg of dergelijke in de gaten. Nog voor ik het doorheb zie ik hem een duik naar beneden maken. Ik snel er achteraan, had enkel zijn kontje voor het laatst gezien en dan was hij weg :shock:. Door de modder tot bij hem gespurt, was hij in een irrigatiekanaaltje gevallen en vrolijk aan het verder spelen in het water. Hij had geluk dat er maar 15 cm water in stond anders had hij het iets moeilijker gehad. Ik was in elk geval wel geschrokken en dat zal hij zelf ook wel geweest zijn.

Hebben we hem maar zijn eerste douche gegeven als we thuiskwamen, je weet nooit wat voor bacterien in dat water zitten (liggen nogal wat landbouw bedrijven in de buurt).

Ik denk dat hij niet snel meer achter een vlieg zal hollen maar eerst naar de grond zal zien :D
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Goeie hemel zeg wat zal je geschrokken zijn.
Maar volgens mij had Suki niets in de gaten omdat hij daar vrolijk verder aan het spelen was. :)
Plaats reactie