Ook onze duimen draaien
Ernstige problemen bek bo
-
Huub
- Middelgrote hondenneus

Pfffff wat een hel moet dit zijn de onzekerheid.
Maar ik denk dan die grijze massa die op de foto te zien was die bult is na een kuurtje weg gegaan.
Maar als het een gezwel is gaat dat toch niet na een kuurtje weg?
Ik denk even mee hoor.
Probeer je gerust te stellen of positief te denken.
Maar ik denk dan die grijze massa die op de foto te zien was die bult is na een kuurtje weg gegaan.
Maar als het een gezwel is gaat dat toch niet na een kuurtje weg?
Ik denk even mee hoor.
Probeer je gerust te stellen of positief te denken.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
-
corretje
- Hele grote hondenneus

Nee dat denk ik ook Dinie. Een kanker gezwel gaat niet weg door een AB kuur. Maar tis wel heel vreemd allemaal.
Ik hoop dat alles goed komt. Laten ze hem maar binnenste buiten keren om erachter te komen wat het is.
Heel veel sterkte hoor ik duim voor je dat het goed komt
Ik hoop dat alles goed komt. Laten ze hem maar binnenste buiten keren om erachter te komen wat het is.
-
vanhaut
- Grote hondenneus

Nee.. Ze hadden het idee dat die grijze massa ontstelingsweefsel was.. En toen die zwelling weg leek te zijn dachten wij dat ook. Heb nog eens foto's zitten bekijken van de kafgelopen periode..maar zijn hoofd is wel anders..
In ieder geval... Duimen maar
In ieder geval... Duimen maar
-
Dinie
- Speurneus

@ Corretje: Het berichtje over het niet verdwijnen van een kankergezwel na een AB-kuur heb ik niet geschreven, maar 'Huub'.corretje schreef:Nee dat denk ik ook Dinie. Een kanker gezwel gaat niet weg door een AB kuur. Maar tis wel heel vreemd allemaal.
Ben het wel eens met wat 'Huub' geschreven heeft.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

-
vanhaut
- Grote hondenneus

Inmiddels contact gehad met da. Ook zei denkt aan iets ernstigs.. Dat de zwelling weg is gegaan met ab is toevallig..dan was die zwelling wel van een ontsteking maar die grijze massa op de foto niet. Dat was ook moeilijk te beoordeling zonder weefsel,week, wat nu alsnog gaat gebeuren. Ik kan vanmiddag terecht.. We hebben er wel over nagedacht wat nu als... Hoe ver gaan we? Wat doen we hem aan ? Want ALS het een tumor is, wat zijn de mogelijkheden ? Wat doet het met hem , met zijn hond zijn.. Want dat staat voor mij op no. 1 zijn lol in het leven, zijn hond zijn.. Chemo? bestralen? Grote operatie ?.. Kosten interesseren me geen reet, maar het moet wel voor HEM leuk blijven.. Leg het hem maar uit..weet hij veel...
Ik hoop echt dat het niet nodig is om hier over na te moeten denken..
Ik hoop echt dat het niet nodig is om hier over na te moeten denken..
-
Roos
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Je bedenkt nu van alles, logisch. Maar je kunt (helaas) pas beslissen als je weet wat er aan de hand is. Misschien een tumor...maar dan is het weer de vraag: welke soort kanker is het?
Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten, ik hoop dat je heel gauw zekerheid krijgt over wat er precies aan de hand is.
Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten, ik hoop dat je heel gauw zekerheid krijgt over wat er precies aan de hand is.