Whaha,wild zwijn tegen gekomen!
-
Laycka
- Kleine hondenneus

In het labjesbos lopen geen zwijnen alleen labjes!!MheenLab schreef:Kan geregeled worden dat je ze tegenkomt in het bos hoorLaycka schreef:Ben ze gelukkig nog nooit tegengekomen en hoop ze ook nooit tegen te komen, dan wordt het rennen en niet weer naar het "Zwijnenbos"
Groetjes Aly en een
van Laycka en Lady

-
Allard
-
Els
- Speurneus

Je zal dan om te beginnen een jacht akte moeten hebben en een ontheffing voor beheer en schadebestrijding. Verder heb je hier wat meer aan:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... jagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... jagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
Diégo en De@na
OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avonds
Dus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
-
Els
- Speurneus

Neem iets mee dat veel herrie maakt, een scheidsrechters fluitje of iets dergelijks zodat je ze kan afschrikken. Zonder jongen zijn ze in de regel banger voor jou dan jij voor hun. Mét jongen ligt dat anders, dan zijn ze echt gevaarlijk.Diégo en De@na schreef:OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avondsDus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
Groetjes,
Els
Els
-
Terra5
- Speurneus

Vergis je niet in hoe snel een zwijn kan rennenDiégo en De@na schreef:OOOOoohhhh wat vreselijk eng. Hier zijn ze ook, maar ik heb ze nog nooit gezien, volgens mij slapen ze overdag. Onze buurman heeft er vorige week in het donker minstens 20 zijn land over zien steken om 23.00 u 's avondsDus nu weet ik zeker dat ze er zijn. Sinds dat verhaal van mijn buurman denk ik ook van alles te horen in het bos en kijk ik aldoor of ik een boom zie waar ik snel in kan klimmen....... Ik neem aan dat Diego sneller holt dan een zwijn............???????? Ik loop namelijk altijd helemaal alleen in het bos en kom never nooit iemand tegen.
En inderdaad wat Els ook schreef, ze zijn in het algemeen banger voor jou dan andersom. Als ik ze in het bos tegen kom, dan kijk ik altijd hoe ze reageren als ze mij zien, op geruime afstand
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Allard
-
MheenLab
- Grote hondenneus

Die hebben ze ook niet allemaal, en het is lekker handig om die dingen te hebben als je over slecht zicht beschiktAllard schreef:een voordeel tegen 2 grote nadelen (slagtanden)MheenLab schreef:Een voordeeltje .. Een wildzwijn beschikt nog over een zeer belabberd en slecht zicht, ze hebben iets soort gelijks als tunnelvissie .. Doe je voordeel er mee!