je kon er op wachten!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Kay schreef:
Roos schreef::lol: :lol: Wat een leuk klein kereltje is het toch, wel super dat hij al zo goed naar los luistert Miranda, dat staat hier niet in het woordenboek als het te lekker is :D

En mevrouw D. uit Friesland kan dit ook, maar die muis had een van de poezen keurig voor haar klaargelegd :D
Ach, Hidde is nog zo jong.... Dat kan nog allemaal veranderen :lol:
ja hallooww!! :mad: weet je wel hoeveel training daar aan te pas is gekomen? :pfffff: :D
nu was dit een kersverse muis,maar zijn voorkeur is toch eigenlijk goed bestorven...ehhh zeg maar verrot :shock:
dus LOS!!!!! is een pré :kots:

laat me aub even in de waan dat het luisteren naar LOS! zo blijven gaat :braaf: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ielllll :lol: :lol:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Een echt roofdier, wow :D
Afbeelding

bedankt Sharon !
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Een killer pup :shock:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Wat heb je dit schitterend verteld! Heel origineel en grappig.
Zelfs grappig tegen mijn eigen wil in, want, net als jullie, heb ik liever niet dat mijn honden hun eigen kostje bij elkaar scharrelen. Veel te schattig, die kleine muisjes.

Gelukkig was mijn Caedlih zo vredelievend als maar zijn kan, het type waarmee je, gezellig naast elkaar, naar vlak voor ons spelende eekhoorntjes kon kijken.
Doby is het iets minder, maar houdt het moorden voorlopig bij lieveheersbeestjes :shock: , slakken :kots: en mieren... En verder alle vegetarische kost die hij maar vinden kan. :roll:
Muizen zijn we nog niet tegengekomen en naar kippen maakt hij enthousiaste speelbuigingen. :)

Die blik waar je zo moeilijk kwaad op kunt blijven... die komt me dan wel weer heel erg bekend voor. :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

:lol: :lol: zielig hoor voor S. Pitsmuis!
Afbeelding

Bedankt Monika!
Fientje
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Fientje »

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met samenzweerders :p Hier hoorden wij onlangs gepiep in de tuin. Toen we Diesel vroegen zijn dikke poot op te heffen,zat er een muisje onder. Toen ik naar Mila keek,draaide ze met haar kop zo van: ik was het niet vrouwtje,echt niet! Diesel moest het waarschijnlijk doen van haar, omdat zij wist dat er zever met het vrouwtje van zou komen... Diesel, de goedgelovige loebas...
A dog wags his tail with his heart...
Plaats reactie