renate schreef:Wat ik op google was vinden was meniezwammetje.
Ik weet niet of het dat is maar bij de afbeeldingen zitten er een paar bij waar dit op lijkt.
hoi Renate, wat goed van jou!
Ik denk nu ook dat het een Meniezwammetje is,
heb even op die naam gegoogeld en het lijkt er inderdaad erg op.
Thanx!
Wel heel bijzonder hoor, en fel oranje van kleur, mooi om te zien!!
Ik neem aan dat je het hondenbos bedoelt in de hoek bij de Juliana Toren ?
Daar stikt het van de zwijnen !!
En ohja, als je houte piketpaaltjes met een lik verf erop ziet staan in de grond, dan zou ik daar maar weg wezen
Er wordt daar namelijk nog steeds gezocht naar delen en of onderdelen van munitie uit de 2e wereld oorlog (die hoek tot aan hoog soeren ongeveer was een munitie dump van de duitsers in de 2e wereld oorlog)
MheenLab schreef:Ik neem aan dat je het hondenbos bedoelt in de hoek bij de Juliana Toren ?
Daar stikt het van de zwijnen !!
En ohja, als je houte piketpaaltjes met een lik verf erop ziet staan in de grond, dan zou ik daar maar weg wezen
Er wordt daar namelijk nog steeds gezocht naar delen en of onderdelen van munitie uit de 2e wereld oorlog (die hoek tot aan hoog soeren ongeveer was een munitie dump van de duitsers in de 2e wereld oorlog)
Neen, het was dit keer 't Leesten NNR (natte Neuzen Route) buiten de binnenste omheining.
Nou ik neem aan dat het van de zwijnen een grap is, nog nooit van iemand gehoord daar. Heb daar al zoveel mensen gesproken...
En wat de houten piketpaaltjes betreft zal ik eens opletten waar die staan, nooit gezien trouwens... We struinen daar trouwens het hele bos af.