Wat fijn dat hij terug thuis is in zijn vertrouwde omgeving...
Ik hoop met heel mijn hart dat het tij toch nog wat keert en jullie toch nog
een tijd samen kunnen zijn met jullie lieve mannetje...
Kan gewoon geen woorden vinden ....Wens je heel veel kracht en wijsheid toe. Als leven lijden wordt weet je wat je moet doen.Ik hoop zo dat je toch nog even van jullie vent mogen genieten.
Inmiddels weer een paar uur verder.. Ik heb hem ergen rond 1930 getempd en toen was het 39.2 dus redelijk normaal.. Hij is 2 keer wezen plassen buiten (hij gaat tot het perkje en dan wil ie terug.. te vermoeiend nog).. en hij slaapt verder ..
HIj is duidelijk erg vermoeid en je kan zien dat dit een enorm aanslag is op zijn conditie.. Hij is domweg echt ziek en dat kost hem veel energie.. Ik hoop echt dat alle medicatie zijn werk goed doet en dat hij morgen weer wat beter is. We zouden op vakantie gaan morgen, maar we blijven fijn met hem thuis. We willen hem niet nog meer vermoeien of stress bezorgen..
Ik ga vannacht bij hem slapen, zodat hij zich fijn kan voelen met mij in de buurt.. hij ligt nu ook op mijn voeten..
Fingers crossed....
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014