Noodzakelijkheid aanvullende pakketten zorgverzekering

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Noodzakelijkheid aanvullende pakketten zorgverzekering

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wij hebben Max verzekerd bij Proteq en zijn hier erg tevreden over. Onze tweede kerel willen wij ook verzekeren en dus ben ik eens even gedoken in de zorgverzekering. Wij betalen rond de 27 euro voor een basisverzekering momenteel. Dit blijkt in vergelijking met andere maatschappijen best veel te zijn. Ik was met name verbaasd dat er zo weinig in de basisverzekering zit en ik twijfel of ik wel voldoende heb aan de basisverzekering. Bijvoorbeeld mondzorg, fysiotherapie en chemotherapie zijn niet verzekerd.
Mijn vraag is dus eigenlijk wat jullie vinden van de noodzakelijkheid van de aanvullende pakketten?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Hier zijn ze nooit verzekerd, los van de aansprakelijkheids verzekering die standaard bij de polis is opgenomen .. Vindt het ook een beetje overdreven allemaal (en naar mijn idee is het ook gewoon geld klopperij) ..Maar dit is lauter mijn mening :)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Hier wel verzekerd bij Proteq voor 35 euro, dus wel aanvullend.
Ik heb al best veel gedeclareerd afgelopen jaar ivm chronisch oorontsteking. En je hond zou maar een ongeluk krijgen, of grote operatie nodig hebben.

verzekeren is altijd risico. de een heeft het nodig, de ander niet. Proteq verdient er geld aan, dus meer mensen hebben het niet nodig dan wel.

ik kan niet ineens honderden euro's ophoesten voor iets groots, dus heb toch voor de verzekering gekozen.

er zijn ook mensen die zelf sparen in een potje of op de bank. voor als het nodig is. bijvoorbeeld iedere maand 20 euro apart leggen.

succes met je keuze
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Plaats reactie