Op bezoek
-
marianne
Op bezoek
Na al een tijdje meegelezen te hebben (leerzaam!
) komt het voor ons nu ook heel dichtbij.. Morgen gaan we voor de eerste keer kijken bij onze pup. Ze zijn dan 3 wkn. Vind het allemaal heel spannend. We hebben gekozen voor een teefje, maar welke het gaat worden weten we natuurlijk nog niet ( waarschijnlijk pas na 6 wkn??). Hebben jullie nog tips voor het eerste bezoekje?
-
marianne
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Annemarie Rijnveld
- Snuffelneus

-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
Dutchlabs
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

heb ik een neus voor......marianne schreef:Klopt! Hoe zie je dit zo snelheeeee...das er eentje van de florettyhof toch??
nee hoor, wij zouden ook een pup van de florettyhof krijgen en nu kijk ik nog regelmatig op de site...blijft leuk om al die puppekes te zien.
En jou foto's herkende ik dus
Hoe was t puppy-snuiven? heb je veel foto's gemaakt?
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
-
marianne
oooh oke ik dacht al..hahaheb ik een neus voor......
nee hoor, wij zouden ook een pup van de florettyhof krijgen en nu kijk ik nog regelmatig op de site...blijft leuk om al die puppekes te zien.
Maareh waarom is het toen niet door gegaan?
Super leuk. Mama Veere is een schatHoe was t puppy-snuiven? heb je veel foto's gemaakt?
Met 5/6 wkn mogen we weer kijken en dan ook echt met ze spelen..
Wij zijn er in ieder geval klaar voor. De bench met alle speeltjes staat al klaar
Oja en de naam zijn we ook eindelijk uit! Het wordt: Jente
-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

het is niet door gegaan omdat we een herplaatser op ons pad 'vonden'
Waar we echt heel blij mee zijn, maar soms denk ik nog: hoe zou t puppeke van de florettyhof zijn geweest?
En dan ga ik nog maar eens op de site kijken....trouwens, wij zouden een reutje van Lana krijgen, maar die kreeg helaas maar twee teefjes...hadden we nog niks gehad
..maar goed, zo als t nu is, zijn we helemaal tevreden!
Wat lijkt t me heerlijk om met die pupjes te knuffelen! En dan dat wachten...pfffff.....Supermooie naam trouwens! Geniet er maar goed van!!!!
En dan ga ik nog maar eens op de site kijken....trouwens, wij zouden een reutje van Lana krijgen, maar die kreeg helaas maar twee teefjes...hadden we nog niks gehad
Wat lijkt t me heerlijk om met die pupjes te knuffelen! En dan dat wachten...pfffff.....Supermooie naam trouwens! Geniet er maar goed van!!!!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo