Marieke schreef:Kogel is door de kerk.. Ik ga met Noortje.. We zien wel waar het schip strand en ik zal vast niet de eerste of enige zijn zonder ervaring..
Dan staan we samen ik heb er ook geen ervaring mee mijn pup je is van 11/2
Wij gaan ook met Yara. Haar eerste show. Wij hebben Yara op fokkersvoorwaarden, dus part of THE deal..
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Marieke schreef:Kogel is door de kerk.. Ik ga met Noortje.. We zien wel waar het schip strand en ik zal vast niet de eerste of enige zijn zonder ervaring..
Dan staan we samen ik heb er ook geen ervaring mee mijn pup je is van 11/2
Oefenen oefenen en anders volgende x beter.
Hier ook totaal geen ervaring wel ingeschreven. Ringtraining is hier alleen op een dag dat we echt niet kunnen. We zien wel.
Ik heb er een dun lijntje, heb ik toen via labradorshop besteld. Stuur me je andres in een pb'tje en dan stuur ik hem op. Kan makkelijk door de brievenbus
Wij gaan ook. En wij gaan voor de laatste plaats hihihihi geen idee wat me allemaal te wachten staat is voor het eerst dat ik er naartoe ga. Tot dan allemaal.