Ernstige problemen bek bo

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door vanhaut »

Hij krijgt rodi en smuldier.
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
:bruinpootje: Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011
:bruinpootje: Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

O en ijs kan hij niet zomaar eten.. Likken misschien wel
:zwartpootje: Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

kan jezelf ijs maken? als je de ijsmachien halverwege stopt is het koud maar nog soft
al me kinders uitgevlogen
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

vanhaut schreef:Hij krijgt rodi en smuldier.
Daar kun je wel wat extra water doorheen doen toch, of misschien een bouillon trekken van een mergpijp of wat kipfilet.
Wat ik nog wel weet van kvv is dat ze hier ook erg weinig dronken, of drinkt hij nu echt te weinig?
Je kunt ook een kong met wat lekkers erin half laten bevriezen, heeft hij ook iets koels te snoepen, maar of ik dat zou doen met die tumor in zijn bekje durf ik te betwijfelen.
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Hij drinkt alleen maar als ik het bakje voor zijn neus houdt.. en hij wil niet meer uit zijn gewone (ijzeren) bak drinken.. alleen maar uit kunsstof..

Ik geef hem 400 ml bouillon per dag door zijn kvv heen.. en verder biedt ik hem regelmatig drinken aan.

Kong is idd geen goed idee.. hij kan echt nergens meer op bijten.. dan gaat de hele boel bloedden. hij wil ook geen appels of kluifjes meer.. Hij krijgt nu kaas al beloning.. Ik ga nu niet meer op zijn gewicht letten..
Roos

Volgens mij bestaan er ook tubes smeerkaas, misschien is dat een idee, dat hoeft hij alleen maar weg te slikken :)
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Brinta vinden ze ook heerlijk. Misschien als je het een beetje dunner maakt?
Afbeelding
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Och, die arme Bo is echt heel ziek hè?
Heb je nog wel steeds hoop dat het beter wordt?
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

doggie schreef:Och, die arme Bo is echt heel ziek hè?
Heb je nog wel steeds hoop dat het beter wordt?
Hoe is het nu??
vanhaut
Grote hondenneus
Grote hondenneus

O ja.. brinta ! Gewoon met water dan ?

En hoe gaat het.. tja.. Hij knapt wel wat op maar t houdt niet over hoor.. Maar goed.. hij lijkt tevreden, hij slaapt wel de hele dag ongeveer en is pas in de benen als hij naar buiten gaat voor een P&P..

hij slaapt super relaxed en eet goed.. voglens de DA is hij klinisch gezien nog niet slecht genoeg voor inslapen..

Ik sta daar heel dubbel in.. Kijk.. hij is blij als hij bij ons is, ik ben altijd thuis dus altijd bij hem.. hij krijgt nu dubbel en dwars aandacht.. en daar geniet hij nu ook erg van..en hij lijkt niet te lijden (voor ons heel belangrijk).. maar aan de andere kant.. de onzekerheid, de spanning iedere ochtend weer.. is ie er nog ? De zorgen.. het verdriet wat er nu al is.. pfff.. men... ik vrees echt de dag dat het zover is..

Veel beter.. ik hoop dat ie halverwege de week een beetje opgeknapt is. hij heeft een fikse tik gehad vorige week natuurlijk.. We gaan t weekend naar de camping (ik blijf dan een week, mijn jongens hebben een week extra vakantie) en dat gun ik hem zo.. lekker de hele dag buiten liggen, genieten van de luchtjes en de mini wandelingetjes.. Zwemmen zal er niet meer in zitten denk ik maar wel die buitenlucht.. lekker bij mij in de tent knorren.. Dat is iig 1 doel voor nu.. en volgende doel ? Zijn verjaardag ? juli ?.. Zomervakantie durf ik niet op te hopen..
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Als hij melk lust en dat ook mag dan zou ik dat gewoon doen...desnoods wat verdunnen met water.

Meid, ik kan me je zorgen en verdriet zo goed voorstellen....die onzekerheid....vreselijk! Maar je kan niet meer doen dan voor hem zorgen en er voor hem zijn. Dit zijn van die dingen....die begrijp je niet...waarom? Hij is nog veel te jong.

Ik duim voor jullie dat jullie met zijn allen straks een paar dagen op de camping mogen doorbrengen en dat het Bo goed zal doen.

Wat je zegt....hij heeft heel wat meegemaakt vorige week en dat herstel zal best wel even duren. Verwen hem maar lekker en geniet van hem. Heel veel sterkte verder...ik denk aan jullie.

Warme groetjes van Alice.
Afbeelding
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

melk kan je hem niet geven ivm lactose dat verdragen zijn maag en darmen niet, karnemelk, vla yoghurt wel
al me kinders uitgevlogen
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Ik hoop dat je nog heerlijk ontspannen kunt genieten van de week vakantie op de camping!
Afbeelding
Roos

Hoe is het nu met Bo?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

pppfffttt het hele topic gelezen jeetje wat een narigheid wens jullie heel veel sterkte en een hele dikke knuf voor Bo geniet lekker van hem op jullie weekje vakantie
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Plaats reactie