taxushaag in de voortuin

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
marianne

taxushaag in de voortuin

Ongelezen bericht door marianne »

Ik baal. In onze voortuin hebben we een taxushaag van 15 strekkende meter staan. We verwachten over 5/6 weekjes onze pup.. wat nu? Moet de haag weggehaald worden (is een giga karwei + erf afscheiding weg :? )
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Taxus is wel giftig voor dieren, ze zullen er niet heel snel van eten vanwege de bittere smaak, maar als er losse takjes of besjes liggen zal dat zeker leuk en dus gevaarlijk zijn voor een pup.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Is dit je enige tuin waar de pup kan lopen? Zoja dan zou ik kijken voor een afscherming direct tegen de heg aan. De tuinafscherming dan wel aan de buitenzijde plaatsen van de heg (als dat mogelijk is). Beetje zonde om de hele heg (en al het groen) weg te halen. Wellicht iets van dondergroen gaas tussen palen in.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Hier wordt er absoluut niet van de taxushaag gegeten, maar vindt Leentje het heerlijk om er onder door te 'schurken', voor een natuurlijke huidmassage :wink:
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit aan gedacht om de taxushaag weg te halen.....
marianne

Ongelezen bericht door marianne »

Hier wordt er absoluut niet van de taxushaag gegeten, maar vindt Leentje het heerlijk om er onder door te 'schurken', voor een natuurlijke huidmassage
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit aan gedacht om de taxushaag weg te halen.....
Oke gelukkig..De haag staat in voortuin, in achtertuin hebben we ze niet staan en daar zal ze voornamelijk zijn. Je wordt een beetje bang gemaakt als je sommige sites leest (1 takje vd taxus is al dodelijk :shock: , labs eten juist coniferen etc etc )
Dus misschien dat we er gaas voorzetten en verder goed opletten..
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Laycka »

Wij hadden ook een taxus haag en Laycka wilde steeds de rode besjes eten, ook giftig, maar de takjes ook. dus steeds haar in de gaten houden, Nu is de haag gelukkig weg en hebben wij een vaste schutting en meer ruimte, en laycka kan lekker vrij snuffelen achter het huis in de tuin, zonder dat ik bang hoef te zijn voor de haag ende besjes.
Groetjes Aly en een :bruinpootje: van Laycka en Lady

Afbeelding
Plaats reactie