Vandaag is dan de grote dag

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

nicole schreef:
Lien schreef:Knap hoor wat hij al kan! :verliefd1:

Zo schattig, zo'n kleintje in zo'n megabench :verliefd1:
ja, zo op de foto lijkt het inderdaad een reusachtige bench, hihi. Ik denk dat de foto een beetje uit de verkeerde invalshoek is genomen, want in het echt valt het reuze mee (ik meen 70cm)
Die 70cm kan ik beamen :D Nou vooruit 75cm dan 8)
:verliefd1: :verliefd1: Wat een schatje Nicole heel veel plezier, veel foto's plaatsen hoor!
Als ie wat groter is wil Castro graag een keer met hem naar het park. Oh en wij natuurlijk ook :D
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Wat een lieverd! :verliefd1:
Hopelijk heeft Indy ook snel door hoe gezellig de bench is.
Even vol houden en hij is er zo aangewend.

De eerste dagen wij Senna thuis hadden dachten we dat we een verkeerde pup mee hadden gekregen, een wolfje ipv een lapje. :D

Je kunt je het misschien nog niet voorstellen, maar met een kleine week is het "huilen" wel afgelopen.

Heel veel liefde, gezondheid en geluk met Indy toegewenst. :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Oooooh wat een lekkertje is Indy :verliefd1: :verliefd1:
Veel geluk, plezier en gezondheid toegewenst met jullie kleine man.
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

:) Jeej!
Wat een lief kereltje!
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

wat een droppie... heel veel geluk met jullie puppen kind
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ah echt om op te vreten, daar kun je naar blijven kijken!
Merle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Merle »

Wat een mooi beertje :verliefd1:
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Wat een schatteboutje zeg!! :verliefd1:
En...zucht.....wat gaat de tijd toch snel, het lijkt wel of ik naar mijn eigen pup zit te kijken....die toch echt nu al weer een jaar geweest is!!!
Geniet maar lekker van hem!
Diégo en De@na

Ongelezen bericht door Diégo en De@na »

Wat spannend............ veel plezier alvast!
Denver

Ongelezen bericht door Denver »

Hoe gaat het nu met jullie en Indy? Ben nieuwsgierig hoe de dagen erna gingen...(wij mogen over iets meer als 2 weken onze pup halen)
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

Denver schreef:Hoe gaat het nu met jullie en Indy? Ben nieuwsgierig hoe de dagen erna gingen...(wij mogen over iets meer als 2 weken onze pup halen)
Het ging/gaat hartstikke goed. Okee, ik geef toe de ene dag heb ik iets minder geduld dan de andere dag, maar als ik nu terugkijk of de eerste maand, dan ben ik heel tevreden!
Hij groeit heel hard en hij kent al een aantal commando's!

Jullie heel veel plezier met jullie aankomende pup. Voor je het weet zijn die 2 weken om en over 3 weken zit je af en toe te zweten, maar het grootste deel van de tijd loopo je te stralen, let maar op!!!!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Denver

nicole schreef:
Denver schreef:Hoe gaat het nu met jullie en Indy? Ben nieuwsgierig hoe de dagen erna gingen...(wij mogen over iets meer als 2 weken onze pup halen)
Het ging/gaat hartstikke goed. Okee, ik geef toe de ene dag heb ik iets minder geduld dan de andere dag, maar als ik nu terugkijk of de eerste maand, dan ben ik heel tevreden!
Hij groeit heel hard en hij kent al een aantal commando's!

Jullie heel veel plezier met jullie aankomende pup. Voor je het weet zijn die 2 weken om en over 3 weken zit je af en toe te zweten, maar het grootste deel van de tijd loopo je te stralen, let maar op!!!!
Ik zit net je foto's te kijken, leuk hoor! Je woont niet heel ver bij mij vandaan, dus misschien een keertje afspreken tzt...maar idd eerst aftellen en genieten... :verliefd1:
Ben zo benieuwd naar de nachten, daar hoor ik zoveel over...afwachten maar...
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).
ik had verhalen gehoord van maanden gebroken nachten. Bij ons heeft het welgeteld 3 dagen geduurd. De eerste 2 dagen sliep hij in de bench bij ons op zolder, maar dat vond ik zelf zo'n gedoe. In het donker met je pup de trap af en maar hopen dat je op tijd bent.
Dus vanaf de 3e dag zijn mijn man en ik om de beurt op de bank gaan slapen.
2 dagen later sliep hij al de hele nacht door. Voor de vorm hebben we nog een dag of 2 extra op de bank geslapen, maar dat was eigenlijk niet nodig. Nu wordt hij wakker zodra hij iemand hoort. Soms is dat al om half 7, maar in de weekenden is dat ook wel is pas 08.30 uur! Dus mij hoor je niet mopperen!

waar wonen jullie?
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Denver

nicole schreef:Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).
ik had verhalen gehoord van maanden gebroken nachten. Bij ons heeft het welgeteld 3 dagen geduurd. De eerste 2 dagen sliep hij in de bench bij ons op zolder, maar dat vond ik zelf zo'n gedoe. In het donker met je pup de trap af en maar hopen dat je op tijd bent.
2 dagen later sliep hij al de hele nacht door. Voor de vorm hebben we nog een dag of 2 extra op de bank geslapen, maar dat was eigenlijk niet nodig. Nu wordt hij wakker zodra hij iemand hoort. Soms is dat al om half 7, maar in de weekenden is dat ook wel is pas 08.30 uur! Dus mij hoor je niet mopperen!

waar wonen jullie?
Ja tis afwachten maar we gaan gewoon van het beste uit!
We kunnen dat niet plannen, en zien wel hoe het loopt... :verliefd1:

Wij wonen in Lansingerland...
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Denver schreef:
nicole schreef:Ooohh, daar moet je je niet al te druk omm maken! (zei zij die zich daar ook druk om maakte).

waar wonen jullie?

Ja tis afwachten maar we gaan gewoon van het beste uit!
We kunnen dat niet plannen, en zien wel hoe het loopt... :verliefd1:

Wij wonen in Lansingerland...

ik krijg nu opeens een enorm deja-vu gevoel :oops:
hahaha, dat had ik natuurlijk allang eerder gevraagd :)
Plaats reactie