Gewicht
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

-
Denver
Ik ben er ook nog te onervaren in om je er echt een goed en duidelijk beeld van te geven...Maar een droogmachine is een apparaat (in verschillende prijsklasses) waar je eten mee kunt drogen...zoals fruit,vlees,vis...nicole schreef:ja, daar heb ik wel vaker iets over gelezen, maar ik zou eigenlijk niet precies weten wat het is of hoe je het toepast.
viewtopic.php?t=66711" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees deze topic maar eens word je iets wijzer van...Als je snacks of dergelijke in winkel koopt weet je niet welke dingen er nog meer toegevoegd zijn...als je nu kip (bij slager of supermarkt) koopt snij je die in blokjes/reepjes/stukjes en doe je die in de machine...dan moet hij geloof ik 8u aan en heb je edroogde kip.
Je kan er ook vis,niertjes,lever,gehakt in doen...
Ik krijg hem dus vanmiddag en ga er dan appel in doen, voor appelchips ook honden vinden dat lekker, maar deze maal voor ons..om apparaat te testen enzo...laat het wel weten
-
roef
- Speurneus

Hidde is nu 19 weken(nou ja morgen dan
) en weegt 20,5 kilo
al 2x een aanvaring gehad met een vervangende da
in april met zijn 12 weken spuit woog hij 13 kilo,ooowww maar die is veelssss te zwaar hoor
toen ik zei dat hij eerst naar de hond moest kijken en pas daar na naar de display van de weegschaal gaf hij toe dat hidde er prima uitzag
vorige week had hidde een lichte oorontsteking dus even naar de da,gelijk hondje op de weegschaal en owwwwww die is echt te zwaar hoor! (19,5kilo)

dit is hidde vorige week...ben ik nu gek of hoe zit het? dit is toch geen te dikke pup??
ook hidde eet vers en gaat sinds anderhalve week echt de hoogte in,echt een langpoot mug met een veels te grote staart
dus kijk naar je hondje en voer op het oog,een vers gevoerde hond groeit gelijk matiger en gaat pas later de lucht in
al 2x een aanvaring gehad met een vervangende da
in april met zijn 12 weken spuit woog hij 13 kilo,ooowww maar die is veelssss te zwaar hoor
toen ik zei dat hij eerst naar de hond moest kijken en pas daar na naar de display van de weegschaal gaf hij toe dat hidde er prima uitzag
vorige week had hidde een lichte oorontsteking dus even naar de da,gelijk hondje op de weegschaal en owwwwww die is echt te zwaar hoor! (19,5kilo)

dit is hidde vorige week...ben ik nu gek of hoe zit het? dit is toch geen te dikke pup??
ook hidde eet vers en gaat sinds anderhalve week echt de hoogte in,echt een langpoot mug met een veels te grote staart
dus kijk naar je hondje en voer op het oog,een vers gevoerde hond groeit gelijk matiger en gaat pas later de lucht in
-
Denver
Jeetje wat hebben die da toch? Ik lees het hier heel veel, ben benieuwd naar onze dierenarts...roef schreef:Hidde is nu 19 weken(nou ja morgen dan) en weegt 20,5 kilo
al 2x een aanvaring gehad met een vervangende da![]()
in april met zijn 12 weken spuit woog hij 13 kilo,ooowww maar die is veelssss te zwaar hoor![]()
toen ik zei dat hij eerst naar de hond moest kijken en pas daar na naar de display van de weegschaal gaf hij toe dat hidde er prima uitzag![]()
ook hidde eet vers en gaat sinds anderhalve week echt de hoogte in,echt een langpoot mug met een veels te grote staart![]()
Maar wat een scheetje zeg :verliefd1:ziet er goed uit! En helemaal niet te zwaar....Dus je heb gelijk...kijk naar de hond en niet naar de weegschaal,thanks
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Mijn teefje was ook met 12 weken 13kg... De DA zei dit type vind ik zoo mooi... Hij zei ze zal wel tegen de 40kg zijn als ze groot is... maar dat gaat vast niet gebeuren... Dat lijt me TE zwaar... We gaan het zien... Laatste weken gaat ze niet zo hard meer... bij mij krijgen ze combi.. (vlees en brok)
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

Wauwwww... wat is Hidde mooi!!!
Ik blijf het lastig vinden het gewicht.. Ik heb al zo vaak gehoord dat Bink wel erg stevig is... Hij is nu 35 week en bijna 30 kilo.
Ik geef nu een paar weken vers, en merk dat zijn gewicht nu wat blijft hangen.
Maar ik heb hem nooit echt TE dik gevonden...
Ik blijf het lastig vinden het gewicht.. Ik heb al zo vaak gehoord dat Bink wel erg stevig is... Hij is nu 35 week en bijna 30 kilo.
Ik geef nu een paar weken vers, en merk dat zijn gewicht nu wat blijft hangen.
Maar ik heb hem nooit echt TE dik gevonden...
Groetjes Patricia en een poot van Bink
-
-kim-
- Speurneus

Bear heeft altijd een stuk boven zijn leeftijd in weken qua gewicht gezeten.
Mexx liep precies gelijk.
Bear woog met 6,5maanden 30kg, en daarna is het een stuk minder snel gegaan, hij weegt nu rond de 40kg. Hij is nooit dik geweest.
@ Patricia ter Veld: Bink heeft volgens mij dezelfde papa als Bear, en die is zelf ook groot en grof.
Bear woog met 6,5maanden 30kg, en daarna is het een stuk minder snel gegaan, hij weegt nu rond de 40kg. Hij is nooit dik geweest.
@ Patricia ter Veld: Bink heeft volgens mij dezelfde papa als Bear, en die is zelf ook groot en grof.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

Kim, klopt volgens mij. Jayncourt Starman (Quincy) is zijn papa.-kim- schreef:Bear heeft altijd een stuk boven zijn leeftijd in weken qua gewicht gezeten.
Groetjes Patricia en een poot van Bink