Honden met epilepsie

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lunatic schreef:
Roos schreef:
Lunatic schreef:Max krijgt ze gelukkig maar 2 keer per jaar en altijd 's avonds in rust toestand.

Is het geen idee om hem tijdens het zwemmen achter een bal aan een lange lijn om te doen, zodat j hem binnen kan hengelen als het fout gaat? Misschien niet ideaal, zijn plezier wegnemen is ook niet ideaal natuurlijk :wink:
Kijk, dit zou wel eens een goede optie kunnen zijn, harstikke bedankt voor de tip :klasse:
Stom is dat he, in andere situaties kom ik gelijk op die lange lijn en nu niet :? en dan zeg jij het, en denk ik ja natuurlijk :dom:
:D Soms kom je er gewoon even niet op. Ik zat te denken hoe ik het zou doen, mocht Max ook overdag aanvallen gaan krijgen *klopt hard af* en toen dacht ik aan de lange lijn om het dan snel binnen te kunnen hengelen :D

Succes ermee, het is en blijft een kl#te aandoening :(
Maar toch fijn dat ik er niet opgekomen ben, misschien hebben anderen ook baat bij deze tip :)
Mijn vriend sport met zijn hond en heeft een lang zwemtouw, dus dat is alvast geregeld.
Nu hoop ik dat Sam het niet vreemd vind dat er iets achter hem aan sleurt, maar ik schat in dat hij zijn balletje belangrijker vindt :D
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Ik zou hem niet laten zwemmen met een lange lijn/touw aan omdat ze tijdens het zwemmen verstrikt kunnen raken met hun poten in de riem :( .
Dan ben je nog verder van huis!
Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Sam heeft een tuig met de aansluiting op zijn rug dus ik denk dat dat wel mee valt.
De hond van mijn vriend zwemt ook altijd met dit touw en die heb ik daar nog nooit over gehoord eigenlijk.
Maar het is in ieder geval een punt om op te letten, dank je :wink:
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Nick zwemt gewoon :wink:
Ik gooi geen ballen, en hij zwemt nooit ver uit de kant.(kan er dus snel bij zijn eventueel)
Hij had de aanvalletjes ook alleen vanuit diepe rust.
Ondanks dat de aanvallen er niet meer zijn, blijft dàt nog steeds een aandachtspunt voor mij. Er voor zorgen dat hij niet wakker schrikt...
Zit er ingebakken, denk ik!!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Plaats reactie