Kim, gefeliciteerd met prachtige nieuwe kanjer . Ik wens jullie samen fijne jaren, ik hoop dat het nieuwe team net zo geweldig zal zijn als het oude en dat je ons mee laat genieten van jullie leventje samen. En Olly een hele dikke knuffel, je meisje heeft het TOP gedaan de afgelopen jaren en je nooit in de steek gelaten.
Bedankt allemaal; we hebben vandaag onze km's weer gevreten en meneer is echt zalig in het werk! Het gaat erg goed voor een beginnende combinatie, maar ik verwacht nog wel een terugval of wat missers. Dat is niet erg, en is ook gebruikelijk; de hond gaat uittesten hoe ver ie kan geraken en wat jij als baas wil en niet wil. Ik ben in elk geval erg alert net als de trainers.
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Wat goed om te lezen dat het al zo goed gaat samen, lijkt me zo raar om na al die jaren samenwerken nu op een andere hond te moeten vertrouwen. Gelukkig worden jullie daarin goed begeleid. Ik wens je heel veel mooie jaren met Xpencer (wat een leuke naam trouwens), hij ziet er prachtig uit op de foto. En die lieve Ollybolly mag nu gaan genieten van haar welverdiende pensioen. Wat heerlijk voor jullie dat ze gewoon lekker mag blijven!
Gefeliciteerd! Spannende periode! Wat fijn dat Ol bij je kan blijven om van haar welverdiende pensioen te genieten, had niet anders 'verwacht', jullie waren zo een hecht en sterk team! Xpencer is een prachtige aanvulling!!!
Kim wat een prachtig beestje krijg je. Wens je heel veel plezier met je nu manlijke begeleider.
Fijn dat Olly nu niet meer zo hard hoeft te werken en dat ze in vertrouwde omgeving haar oude dag mag doormaken.