Natuurlijk komt Daisy ALTIJD naar binnen als wij thuis zijn....we zijn heel gek op dat beestje!! Als we een waakhond hadden willen hebben was er wel een ander ras dan een Labrador gekomen
Er is altijd genoeg water en er is een schaduwplek waar ze altijd onder gaat liggen.
We zijn trouwens met een ontwerp voor een nieuwe tuin bezig, en daarom willen we een afzetting maken zodat Daisy ook daar kan zijn.
Het probleem is echt dat ze een allemansvriend is en als ze los zou lopen. ze met de eerste de beste weg zou gaan. Erg jammer....vooral omdat ik absoluut niet wist (mijn eigen fout) dat sommige honden graag weglopen. Ik heb namelijk aardig wat honden mogen meemaken op de boerderij waar ik woon, en allemaal netjes op het erf. Misschien dat dit nog wat anders wordt na mate ze ouder wordt......maar ik vrees van niet.
Even die opmerking over het voeren, we volgen nu nog steeds het voerpatroon aangegeven door de voerzak. Momenteel krijgt ze van die extreem dure brok (Hill's Prescription, c/d Canine Urinary Tract Health). Dit omdat Daisy al 3x een antibiotica-kuur heeft gehad ivm blaasontsteking en de arts deze brokken voorschreef.
Ik was net met FarmFood brokken begonnen maar dat mocht niet meer volgens deze beste persoon.
Persoonlijk ben ik niet zo overtuigd hiervan, en zal voornamelijk de brokkenfabriek hier gelukkig van worden......maar da's mijn mening.
Het is dus aan te raden Daisy (die nu 27 kg weegt) 2 maal daags te voeren?
gr Chris