Het was vroeg vanmorgen.
-
Apke
Het was vroeg vanmorgen.
Het was een heerlijke temperatuur vannacht rond een uur of 4. Lekker buiten gelopen en geluisterd naar het geluid van de vogels en de kikkers.
Ook vanmorgen om 06:30 was het lekker buiten. Het zonnetje scheen al lekker en de wereld zag er vriendelijk uit.
Laten we het maar positief inzien. Ik ben nu bezig met rijst te koken voor een hond die aan de schijterij is.
De andere honden zijn net uit geweest, de oudste zoon is net de deur uit en ik zit aan mijn eerste kop koffie van vandaag.
Zijn er meer "huismiddeltjes" tegen diaree? Ik ken eigenlijk alleen rijst.
Goed, in het kader van de belevenissen was dit mijn ochtend.
Ook vanmorgen om 06:30 was het lekker buiten. Het zonnetje scheen al lekker en de wereld zag er vriendelijk uit.
Laten we het maar positief inzien. Ik ben nu bezig met rijst te koken voor een hond die aan de schijterij is.
De andere honden zijn net uit geweest, de oudste zoon is net de deur uit en ik zit aan mijn eerste kop koffie van vandaag.
Zijn er meer "huismiddeltjes" tegen diaree? Ik ken eigenlijk alleen rijst.
Goed, in het kader van de belevenissen was dit mijn ochtend.
- RaymondC
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
groene leem is een prima middel voor de darmflora, en ik heb altijd anti-diarree poeder (wij noemen het altijd cement
) dan is het meestal binnen 24u gedaan met de slingerpoep. Sterkte, al is de wereld op zn mooist om die tijden 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
speurneus carola
- Speurneus

o.a. hondenvoermerk fokker heeft speciale hondenrijst, ff warm water erover en klaar, speciaal geprepareerd voor honden dus urenlang rijst koken hoeft niet meer.
gewoon een dagje geen eten als ze misselijk zijn, loperamide geven en dan hand je voor hand de maaltijden opvoeren
gewoon een dagje geen eten als ze misselijk zijn, loperamide geven en dan hand je voor hand de maaltijden opvoeren
al me kinders uitgevlogen
-
Jutta
- Speurneus

Hoe heet dat poeder ???Lupos schreef:groene leem is een prima middel voor de darmflora, en ik heb altijd anti-diarree poeder (wij noemen het altijd cement) dan is het meestal binnen 24u gedaan met de slingerpoep. Sterkte, al is de wereld op zn mooist om die tijden
Ik neem ook vaak okugest voor Chester.
bedankt Sharon !
-
-kim-
- Speurneus

Okugest werkt hier super !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Apke
-
Charella
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hmmmm, ook ik heb hier een pot diarree poeder in de kast staan maar nooit gebruikt !!
Nadat ik het had gekocht had ik het er eens met een vriendin over, en die zei ook.. Mo, als ze aan de race zijn is het ergens goed voor en die "zooi" moet er toch uit, waarom zou je dat tegen willen gaan ?
En die opmerking is me altijd bijgebleven, dus Jutta... Als je die poeder wilt hebben, kan ik het zo aan je geven op de volgende wandeling want ik stop dat niet in mijn hond !!
Nadat ik het had gekocht had ik het er eens met een vriendin over, en die zei ook.. Mo, als ze aan de race zijn is het ergens goed voor en die "zooi" moet er toch uit, waarom zou je dat tegen willen gaan ?
En die opmerking is me altijd bijgebleven, dus Jutta... Als je die poeder wilt hebben, kan ik het zo aan je geven op de volgende wandeling want ik stop dat niet in mijn hond !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Mousy
- Kleine hondenneus

vroeg
Ik doe dat ook vaak met Floyd,vroeg uit de veren als iedereen nog slaapt.Het gevoel dat de hele wereld van ons is,zaaalig.Genieten van de serene stilte,luisteren naar het ruisen van het blad,de merels die ons begroeten .Een geweldige start van opnieuw een heerlijke dag .Mousy