Ernstige problemen bek bo
-
- Grote hondenneus
Het is zo raar.. Wachten..
En waar ik heel veel moeite mee heb is yara..
Ze loopt maar te hyperen, irritant te zijn.. Pff... Zou ze de spanning voelen ?
Jammer genoeg hebben ze niets aan elkaar gehad
Vanaf dag 1 vond Bo haar niet leuk.. Achteraf gezien , is mijn theorie, heeft in toen al last gehad.. Hij was juist zo,leuk met andere labradors,
Mijn man denkt dat het rond zijncastratie is begonnen..zijn gedrag veranderde..en toen kwam yara..en hij bleef maar mopperig.. Achteraf lag net dus niet aan haar..
Arme Bo..arme yara..
En waar ik heel veel moeite mee heb is yara..
Ze loopt maar te hyperen, irritant te zijn.. Pff... Zou ze de spanning voelen ?
Jammer genoeg hebben ze niets aan elkaar gehad
Vanaf dag 1 vond Bo haar niet leuk.. Achteraf gezien , is mijn theorie, heeft in toen al last gehad.. Hij was juist zo,leuk met andere labradors,
Mijn man denkt dat het rond zijncastratie is begonnen..zijn gedrag veranderde..en toen kwam yara..en hij bleef maar mopperig.. Achteraf lag net dus niet aan haar..
Arme Bo..arme yara..

Dat denk ik ook, hij zal toen al best last gehad hebben waardoor hij haar niet kon hebben
Zeker weten dat ze iets aanvoelt, kun je niet eventjes iets in de tuin gaan doen met haar?
Dan ben je niet te ver weg en kan zij even haar ei een beetje kwijt.
En dat wachten
, heel herkenbaar... en dan opeens gaat die tijd veels te snel

Zeker weten dat ze iets aanvoelt, kun je niet eventjes iets in de tuin gaan doen met haar?
Dan ben je niet te ver weg en kan zij even haar ei een beetje kwijt.
En dat wachten

-
- Speurneus
-
- Kleine hondenneus
Gisteren niets gelezen op het forum, vandaag wel en ik schrik hoe hard het gegaan is.
Jullie hebben de juiste beslissing genomen, alle keren, Bo heeft nog een prachtige tijd bij jullie gehad en het zelf aan gegeven, mooier kan het niet.
Geen schuldgevoel, ook niet naar Yara.
En of ze het voelt, zeker weten, jullie onrustig, zij onrustig.
Zeg tegen Bo alles wat je zeggen wil, maar hij weet het allang.
Zoals velen, zit ik te janken achter de computer en wens jullie alle sterkte voor straks en de komende weken.
Charlotte
Jullie hebben de juiste beslissing genomen, alle keren, Bo heeft nog een prachtige tijd bij jullie gehad en het zelf aan gegeven, mooier kan het niet.
Geen schuldgevoel, ook niet naar Yara.
En of ze het voelt, zeker weten, jullie onrustig, zij onrustig.
Zeg tegen Bo alles wat je zeggen wil, maar hij weet het allang.
Zoals velen, zit ik te janken achter de computer en wens jullie alle sterkte voor straks en de komende weken.
Charlotte
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Ja, dat wachten.......vreselijk.......niet kunnen voorstellen dat je lieverd er straks niet meer is maar wetende dat je hem moet verlossen.
Ze zouden niet dood moeten gaan...ze zouden altijd moeten kunnen blijven leven want ze zijn zo lief en ze worden zo gemist!!!!
Eén keer in hun leven doen ze je verdriet en dat is als ze overlijden.
Ik ga nu even naar buiten want ik kan aan niets anders meer denken.
Héél veel sterkte straks, ook voor Yara.
Lieve groetjes van Alice.
Ze zouden niet dood moeten gaan...ze zouden altijd moeten kunnen blijven leven want ze zijn zo lief en ze worden zo gemist!!!!
Eén keer in hun leven doen ze je verdriet en dat is als ze overlijden.
Ik ga nu even naar buiten want ik kan aan niets anders meer denken.
Héél veel sterkte straks, ook voor Yara.
Lieve groetjes van Alice.

-
- Speurneus
pff, wat een moeilijk, maar moedig besluit hebben jullie genomen. Verschrikkelijk moeilijk om zo'n keuze te moeten maken, wanneer is het moment.. Goed dat jullie hebben gekozen voor Bo, liefde is ook loslaten op het juiste moment.. Hoe verdrietig ook 
Heel veel sterkte vanmiddag

Heel veel sterkte vanmiddag

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
och Claire wat een drama
ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe,voor straks en voor later.
heel veel sterkte ook voor je kinderen,kunnen ze het een beetje handelen?
roef hebben we er de hele tijd bij gehad en hij leek het te begrijpen was erg rustig en heeft afscheid genomen nadat james er niet meer was.
kijk gewoon hoe yara reageerd je kan haar altijd even apart houden mocht het nodig zijn .
nogmaals sterkte,en het wachten tot de da er is is gewoon vreselijk

ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe,voor straks en voor later.
heel veel sterkte ook voor je kinderen,kunnen ze het een beetje handelen?
roef hebben we er de hele tijd bij gehad en hij leek het te begrijpen was erg rustig en heeft afscheid genomen nadat james er niet meer was.
kijk gewoon hoe yara reageerd je kan haar altijd even apart houden mocht het nodig zijn .
nogmaals sterkte,en het wachten tot de da er is is gewoon vreselijk

-
- Middelgrote hondenneus
Vele forumleden zijn in gedachten bij jullie....zo ook ik.
Ik wens jullie veel kracht toe om dit grote verdriet, iedeer op zijn/haar eigen wijze, een plaats te geven.
Bo heeft zich tot het laatste moment kranig gedragen maar nu is de tijd aangebroken dat jullie hem moeten laten gaan. Hij weet het...en jullie ook. Ondanks het grote verdriet zullen ooit weer terugdenken aan de prachtige tijden die jullie met hem hebben beleefd. Van heerlijk speelmomenten tot prachtige wandelingen.
Terwijl ik deze reactie opstel zijn jullie bezig Bo te overspoelen met al jullie liefde...als hij straks overgaat naar die andere wereld zal hij al die liefde meenemen en met trots en kwispelende staart die regenboogbrug overgaan.
Heel veel kracht en sterkte.....
In gedachten bij jullie...
Lieve groet,
Francis
Ik wens jullie veel kracht toe om dit grote verdriet, iedeer op zijn/haar eigen wijze, een plaats te geven.
Bo heeft zich tot het laatste moment kranig gedragen maar nu is de tijd aangebroken dat jullie hem moeten laten gaan. Hij weet het...en jullie ook. Ondanks het grote verdriet zullen ooit weer terugdenken aan de prachtige tijden die jullie met hem hebben beleefd. Van heerlijk speelmomenten tot prachtige wandelingen.
Terwijl ik deze reactie opstel zijn jullie bezig Bo te overspoelen met al jullie liefde...als hij straks overgaat naar die andere wereld zal hij al die liefde meenemen en met trots en kwispelende staart die regenboogbrug overgaan.
Heel veel kracht en sterkte.....
In gedachten bij jullie...
Lieve groet,
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus