Waar gaat dit heen?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Jeee Els,

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en wijsheid toewensen. Als ik iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden he.

:groteknuffel:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Sterkte Els :bloem:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Vandaag is het blije aardbei gehalte weer aardig opgeschroefd, vanmorgen zijn we met de koets de duinen in getrokken. Hij heeft gezwommen, stuk gewandeld, stuk in de koets gelegen en ligt nu prins heerlijk in zn reisbench te chillen in de tuin.

Ik heb de da wel gesproken, maar omdat hij vandaag geen reeel beeld laat zien hebben we afgesproken dat ze morgen aan het einde van de dag even hier langs komt. (da woont hier in de buurt). op het moment dat hij weer zo'n terugval krijgt gaat hij wel aan de medicatie, maar omdat de goede en slechte momenten elkaar nog steeds in een idioot tempo afwisselen is het moelijk om dat moment te bepalen.

Uiteraard houden we er rekening mee dat Maxie-man een hond van de dag is met zijn kwaaltjes, maar we proberen hier zo goed mogelijk mee om te gaan. Als we merken dat het leven voor hem echt niet meer hond-waardig is, we hem niet meer kunnen bieden en geven wat wij als een goed honden-leven beschouwen dan zullen we zeker voor hem kiezen wat wij denken dat het beste is. Max is altijd hier op de 1e plaats gekomen en dat zal zo blijven. Hoeveel pijn dat ons ook doet, er zijn hier al aardig wat tranen gevallen de laatste dagen. :cry:

Bedankt voor alle knuffels, ze zijn dankbaar in ontvangst genomen.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Heftig allemaal hoor om dit zo te lezen. Heb geen tips of goede raad voor je, maar wil je/jullie heel veel sterkte wensen. En hopen dat Max zijn vrolijke humeur houdt.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Zou het zo kunnen zijn dat Max een beginnende dementie heeft en daardoor soms totaal de weg kwijt is?
Geen idee of dat te onderzoeken en te behandelen is, maar ik vroeg het me af :)

Fijn dat hij vandaag iig weer een blije aardbei is en heeft kunnen genieten in de duinen en de zee 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Jeetje Els, wat een verhaal. Wat ontzettend moeilijk zeg om je hond zo te zien en niet wetende wat je eraan kunt doen :( .

Ik heb helaas geen tips, maar wil je wel heel veel sterkte wensen! :groteknuffel:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik wens je heel veel sterkte en stuur jullie een grote knuffel.
Afbeelding

bedankt Sharon !
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Toen ik het verhaal las schrok ik wel Els, ik wist niet dat het zo erg was met Max :( En dat jij er zo doorheen zit begrijp ik maar al te goed.....

Helaas geen tips of advies wil jullie alleen een dikke knuffel toesturen...
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Hoi Els,

Hoe is de afgelopen dagen met Max gegaan. Hopelijk heeft hij geen terugvallen gehad. Heb je evt al eens met een GT gepraat voo tips. Ik kan mij voorstellen dat je er doorheen zit.
Heel veel sterkte gewenst. :groteknuffel:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Els
Speurneus
Speurneus

Hij heeft vandaag een goede dag gehad, lekker stukje gewandeld, beetje gezwommen, in het zonnetje gelegen in de tuin en hij heeft een rol koekjes van de tafel gesnaaid.
Normaal zou ik daar flink van balen, maar dit is wel een teken dat hij zich beter voelt,

Hij ligt nu diep te snurken in zn (reis)bench, die is weer in ere herstelt en staat weer in de kamer, ik merk wel dat hij behoefte heeft aan een plek waar ik hem niet kan zien. :D

Ik zou niet weten wat een GT hiermee zou moeten, eerlijk gezegd. Vooral ook omdat we zelf denken dat het toch wel iets met ouderdom te maken heeft, we weten ook niet hoe oud Max precies is. Volgens de tandarts kon hij wel al eens richting de 10 of misschien zelfs 11 gaan, aan zn gebit te zien.

We genieten maar van de leuke dingen die we samen doen. Als hij morgen ook een goede dag heeft, staat er een dagje op de boot op het programma, zo niet, blijven we lekker thuis.
Groetjes,
Els

miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Heb het topic eens doorgelezen,maar kan helaas niets voor jullie betekenen.
Het enige wat ik kan doen is hopen dat Max weer wat meer goede dagen zal kennen,zodat je zelf ook wat aan rust toekomt.
Heel veel sterkte, Miranda
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Heel veel plezier met Max, als je morgen op de boot gaat, heb net het verhaal gelezen, kan me voorstellen dat het een aanslag op jezelf is, kijk daar ook vooruit, het welzijn van onze labs begint natuurlijk bij ons zelf.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ik wilde dit eigenlijk net plaatsen in jouw andere topic, maar dacht maar niet zo ver van het onderwerp af te gaan en deze even op te snorren.

Hoe gaat het met jouw kereltje?
Els
Speurneus
Speurneus

Ups en downs. Vandaag was het een redelijke dag, gisteren was het ronduit slecht. Hij liep weer de hoek in met zn koppie, stond midden in de kamer verdwaasd om zich heen te kijken waar ik was (zat op de bank) en blafte weer erg bij weggaan.

Vandaag heeft de buurvrouw paar keer geluisterd aan de deur, maar hij heeft niet geblaft en zo te zien heerlijk op de bank geslapen.

Er zijn dagen dat ik bijna niet weg kan zonder dat hij luidkeels protesteert, maar vandaag ging het weer super goed om een paar uur alleen te zijn.

Ik maak me alleen wel zorgen om dat gedrag dat hij niet meer lijkt te weten waar ie is, of waar ik op dat moment ben. een deur door willen lopen en dan proberen door de verkeerde kant te gaan. Dus een deur staat naar rechts open en dan aan de linkerkant erlangs proberen te komen, lukt dus niet en dan maar in het luchtledige gaan staan staren.

Hij is verder wel vrolijk, zindelijk en op zn goede dagen hobbelt ie nog lekker een half uurtje mee zonder onderweg in de doggy ride te willen. We wandelen 4x per dag kortere rondjes en s avonds een pp rondje.
Groetjes,
Els

Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Sneu voor jullie beiden als hij zo'n slechte dag heeft :(
Maar fijn om te lezen dat hij ook nog zijn goede momenten heeft Els en lekker met je mee hobbelt dan :)
Verders weet ik eigenlijk niets zinnigs in te brengen, dit is ook zo'n onvoorspelbare rotziekte :(
Plaats reactie