Droogmachine........

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

lucievd schreef:Ik heb deze: http://www.factoryprices.nl/product_inf ... _id=104187" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe zit het dan als je bijvoorbeeld kippennekken wil drogen? Dat kan wel gewoon? Of is dat niet echt hard bot?
Die heb ik nu ook... Ik vind hem persoonlijk voor bot te heet worden maar weet dat er genoeg mensen zijn die hier wel gewoon (kippen)nekken mee drogen.
Ik denk dat het ook een stukje eigen gevoel is, en dat je die keus zelf moet maken :oops:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Jippie afgelopen zaterdag van manlief voor ons jubileum ook een droogmachine gekregen :) (en een mooie bos rozen :wink: )
Zal er dit weekend eens mee aan de slag gaan, zal wel een kwestie van proberen zijn denk ik.
Als iemand nog tips en trucs heeft hoor ik het graag.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Wachten tot het weekend duurde me toch te lang. Zeker na het nog eens grondig lezen van dit topic liep zelfs mij het water in de mond :D
(Gehaktballetjes met knoflook en rozemarijn? Het moet toch niet gekker worden 8)
Machine heeft lekker staan snorren met kipfilet, kippenlever, banaan en appel. Gister bij de training een heel aandachtig hondje ter hoogte van mijn broekzak :D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hier heeft is gisteren ook nog staan draaien met witvis en morgen ga ik er runderlong in gooien, kijken hoe dat gaat. Het blijft een geweldig ding, die droogmachine!
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Lars en Daniëlle schreef:Wachten tot het weekend duurde me toch te lang. Zeker na het nog eens grondig lezen van dit topic liep zelfs mij het water in de mond :D
(Gehaktballetjes met knoflook en rozemarijn? Het moet toch niet gekker worden 8)
Machine heeft lekker staan snorren met kipfilet, kippenlever, banaan en appel. Gister bij de training een heel aandachtig hondje ter hoogte van mijn broekzak :D
Leuk he dat drogen, ik heb de machine nu ook een paar weken in huis en tot nu toe elke week zo'n beetje nog gedroogd.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar spiervlees (rund, hert en paard) en orgaan gedroogd. Wil ook eens vis proberen en de gehaktballetjes :wink:
Maar net zoals bij jou vindt Flits het ook echt heerlijk :)
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Garnalen zijn weer klaar, morgen weer 2 ladingen kip erop!

(Ik ben zoooo blij met mijn stockli!! Zo lekker makkelijk schoonmaken ook!!) :)
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Hier woensdag een lading paard en zwaan en vandaag gaat die weer aan met konijnenorgaan :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Katootje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Katootje »

Ik mag de machine lenen van een vriendin om eens uit te proberen tijdens haar vakantie. Lijkt me best leuk om op deze manier gezonde snacks te maken..ik heb nog steeds lamslong in de vriezer liggen, dat hoef ik zo niet te geven, gedroogd wellicht wel..?
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes
Afbeelding
:bruinpootje:Kato! (Labrador; 4-11-2005)
:zwartpootje:Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
:blondpootje:Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Hier draait de droger weer met een lading spiering!

Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Weer even een schop omhoog!!

Inmiddels 2 bullepezen gedroogd, die liggen te wachten op het juiste moment. Een lading runderluchtpijp is ook al klaar. Nu weer kip voor de beloningen. Deze week nog 3 kilo kalkoen drogen dankzij Monique :groteknuffel: En dan ligt er nog paardenluchtpijp te wachten, maar dat kan eind augustus wel weer!!

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Hier vorige week lamshartjes gedroogd. Vond wel dat je vrij veel vet weg moest snijden, weet niet of ik het nog een keer doe. Volgende keer weer iets anders proberen. Hoewel Castro het heerlijk vind hoor maar ja wat niet :wink:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Hier heeft de droger inmiddels weer een aantal porties kalkoen gedroogd en ga ik het weekend weer konijnen en runderoren drogen.
Volgende week mijn eigen bullepezen drogen, en dan zeg ik... laat het mooie weer maar komen want dan kunnen ze die stinkdingen lekker in de tuin opeten 8)

@ Lars en Daniëlle, ik vind om hart ook vaak teveel vet zitten... En idd vinden de honden het geweldig, maar vind ik het zonde wat ik allemaal wegsnij omdat het anders niet goed droogt
Dus droog eigenlijk alleen long, oren, bullepezen en spiervlees

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Monique waar bestel je die konijnenoren? Dat wil ik ook wel een keer proberen.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Lars en Daniëlle schreef:Monique waar bestel je die konijnenoren? Dat wil ik ook wel een keer proberen.
http://www.hetbestevoormijnhond.nl/shop/konijn" onclick="window.open(this.href);return false;

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

:klasse:
Dank!
Plaats reactie