Goldenboy moet zijn moeder zover krijgen met het arme beest naar de DA te gaan of hulp/geld vragen van familie om zo met de hond naar de DA te kunnen, als er niets gebeurt gaat het beestje dood
hond plast iedere nacht de keuken onder
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

Laten we niet vergeten dat deze jongen hulp/steun zoekt, hij krijgt bij zijn moeder nul reactie, dus ophouden met ..... dit heeft totaal geen zin.
Goldenboy moet zijn moeder zover krijgen met het arme beest naar de DA te gaan of hulp/geld vragen van familie om zo met de hond naar de DA te kunnen, als er niets gebeurt gaat het beestje dood

Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
-
rimanime
- Speurneus

Wordt er hier dan iets anders gezegd ?Bommel Achter 't Dijkje schreef:Laten we niet vergeten dat deze jongen hulp/steun zoekt, hij krijgt bij zijn moeder nul reactie, dus ophouden met ..... dit heeft totaal geen zin.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
Jemig, dit is wel erg beroerd, pffff. Ik zou naar de DA gaan met wat urine en de situatie uitleggen, dat je ouders het niet nodig vinden enz. maar dat jij je ernstig zorgen maakt. Misschien is de DA bereid te helpen of een oplossing te bedenken ..... weet het anders ook niet, moet heel naar voor je zijn om zo lijdzaam en machteloos toe te kijken.
groetjes Jeannette
-
kimmeding
-
roef
- Speurneus

je mag me achterdochtig noemen hoor,maar ik heb altijd een beetje mijn twijfels bij dit soort verhalen.
er zijn hier meerdere gevallen van heel zielig geweest die achteraf alleen aandacht zochten
als het echt zo is dan is het diep triest natuurlijk
maar ik heb mijn vermoedens,sorry
er zijn hier meerdere gevallen van heel zielig geweest die achteraf alleen aandacht zochten
als het echt zo is dan is het diep triest natuurlijk
-
honesto do campo verde
-
Koda-beer
Als het geld het probleem is, snap ik wat je meemaakt, wij hebben het ook niet zo breed, maar je wil je hond ook niet zien lijden toch? Ik denk dat je je moeder hier eens de berichtjes moet laten lezen.
Ik ben zelf ook nog jong (18, thuiswonend) en ook volledig afhankelijk van mijn ouders, maar ik werk in de supermarkt als vakkenvuller en leg elke maand wat opzij voor het geval dat.
Ik ben zelf ook nog jong (18, thuiswonend) en ook volledig afhankelijk van mijn ouders, maar ik werk in de supermarkt als vakkenvuller en leg elke maand wat opzij voor het geval dat.
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Heel slim van jou!! En ik denk dat heel veel mensen dat zo doen. Als is het maar een paar euro wat je opzij kan leggen.Koda-beer schreef:Als het geld het probleem is, snap ik wat je meemaakt, wij hebben het ook niet zo breed, maar je wil je hond ook niet zien lijden toch? Ik denk dat je je moeder hier eens de berichtjes moet laten lezen.
Ik vraag me af of dit inderdaad echt waar is, wat is de hulpvraag? T.O weet al dat zijn lab naar da zou moeten. Is de hulpvraag soms dat we met zijn allen geld gaan overmaken?
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Koda-beer
Dankje, al is het soms een kleine 10 á 15 euro, het helpt mij, mijn ouders, maar vooral Koda heel goed. Ik zou trouwens best 5 euro willen doneren, maar dan wil ik wel wat meer duidelijkheid.lablove schreef:Heel slim van jou!! En ik denk dat heel veel mensen dat zo doen. Als is het maar een paar euro wat je opzij kan leggen.Koda-beer schreef:Als het geld het probleem is, snap ik wat je meemaakt, wij hebben het ook niet zo breed, maar je wil je hond ook niet zien lijden toch? Ik denk dat je je moeder hier eens de berichtjes moet laten lezen.
Ik vraag me af of dit inderdaad echt waar is, wat is de hulpvraag? T.O weet al dat zijn lab naar da zou moeten. Is de hulpvraag soms dat we met zijn allen geld gaan overmaken?
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Ik zat ook zoiets te denken maar dan zou er bijv een bekende forummer mee moeten naar een da niet ongezien geld gaan geven.Maar ja wat is dan het volgende weer......Koda-beer schreef:Dankje, al is het soms een kleine 10 á 15 euro, het helpt mij, mijn ouders, maar vooral Koda heel goed. Ik zou trouwens best 5 euro willen doneren, maar dan wil ik wel wat meer duidelijkheid.lablove schreef:Heel slim van jou!! En ik denk dat heel veel mensen dat zo doen. Als is het maar een paar euro wat je opzij kan leggen.Koda-beer schreef:Als het geld het probleem is, snap ik wat je meemaakt, wij hebben het ook niet zo breed, maar je wil je hond ook niet zien lijden toch? Ik denk dat je je moeder hier eens de berichtjes moet laten lezen.
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Roos
Ik denk niet dat het een goed plan is om geld te gaan doneren op wat voor een manier dan ook.
Deze mensen hebben (als het waar is) een hond en al een mooi poosje ook, het lijkt mij niet meer dan logisch dat als er zoiets aan de hand is dat je dan richting da gaat.
Wil je dat niet doen voor je hond, dan doe je het wel voor je huis voordat dat helemaal verzeken is.
Van mij in ieder geval nog geen cent, mocht het hier om gaan dan komt het het bij mij op het stapeltje straatmuzikanten/krantenverkopers/bedelaars terecht, die krijgen van mij ook helemaal niets
Deze mensen hebben (als het waar is) een hond en al een mooi poosje ook, het lijkt mij niet meer dan logisch dat als er zoiets aan de hand is dat je dan richting da gaat.
Wil je dat niet doen voor je hond, dan doe je het wel voor je huis voordat dat helemaal verzeken is.
Van mij in ieder geval nog geen cent, mocht het hier om gaan dan komt het het bij mij op het stapeltje straatmuzikanten/krantenverkopers/bedelaars terecht, die krijgen van mij ook helemaal niets
-
marions
- Speurneus

Ben het met je eens Roos.Roos schreef:Ik denk niet dat het een goed plan is om geld te gaan doneren op wat voor een manier dan ook.
Al wil ik altijd best helpen, dit is me ook te vaag.
Als TO tegoedertrouw is, vind ik het wél erg rot voor hem/haar.
Maar ik denk dan ook, er is dan toch ook nog familie als de nood zo hoog is?
Tantes, Ooms?
Moeilijk en lastig met in mijn achterhoofd de post van Roef)
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Roos
Dat is idd het lastige van dit verhaal, is hij/zij te goeder trouw of niet?marions schreef:Ben het met je eens Roos.Roos schreef:Ik denk niet dat het een goed plan is om geld te gaan doneren op wat voor een manier dan ook.
Al wil ik altijd best helpen, dit is me ook te vaag.
Als TO tegoedertrouw is, vind ik het wél erg rot voor hem/haar.
Maar ik denk dan ook, er is dan toch ook nog familie als de nood zo hoog is?
Tantes, Ooms?
Moeilijk en lastig met in mijn achterhoofd de post van Roef)
Ik zet het uit mijn hoofd, kan er toch niets mee
-
Noah/Bruce
- Middelgrote hondenneus

Vanaf het begin van dit verhaal heb ik het vage gevoel dat dit niet echt is, waarom weet ik niet........kan me dus aansluiten bij deze opmerkingen. Het verhaal is te vaag....kan er de vinger niet op leggen....hoop dat het niet echt is, dan is er iig geen hond in problemen. Als het wel allemaal klopt, hoop ik dat de moeder snel bij zinnen komt.roef schreef:je mag me achterdochtig noemen hoor,maar ik heb altijd een beetje mijn twijfels bij dit soort verhalen.
er zijn hier meerdere gevallen van heel zielig geweest die achteraf alleen aandacht zochten![]()
als het echt zo is dan is het diep triest natuurlijk![]()
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
-
goldboy76