Bultje op de neus
-
Koda-beer
Bultje op de neus
Koda heeft sinds een aantal dagen een bultje op zijn neus. De laatste anderhalve week is hij ook vaak aan het niezen, en dat met name als hij buiten is en in het gras aan het snuffelen is.
Toen het 2 weken terug zo warm was zijn we met Koda bij de dierenarts geweest, omdat hij toen erg benauwd was. Toen hebben we antibiotica gehad en de benauwdheid is weg, maar het niezen en het bultje zijn nieuw.
Er komt ook redelijk wat snot uit zijn neus zodra hij buiten is, dan loopt het een beetje uit zijn neusje.
Nu lees ik hier dus dingen over bijvoorbeeld die ''Grasaar'' en zelfs een kwaadaardige tumor in de neusholte. Kan dit al op zo'n jonge leeftijd (9 maand) voorkomen? Ik ben namelijk erg geschrokken toen ik net weer ging zoeken op internet..
Toen het 2 weken terug zo warm was zijn we met Koda bij de dierenarts geweest, omdat hij toen erg benauwd was. Toen hebben we antibiotica gehad en de benauwdheid is weg, maar het niezen en het bultje zijn nieuw.
Er komt ook redelijk wat snot uit zijn neus zodra hij buiten is, dan loopt het een beetje uit zijn neusje.
Nu lees ik hier dus dingen over bijvoorbeeld die ''Grasaar'' en zelfs een kwaadaardige tumor in de neusholte. Kan dit al op zo'n jonge leeftijd (9 maand) voorkomen? Ik ben namelijk erg geschrokken toen ik net weer ging zoeken op internet..
-
Koda-beer
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Niet zo leuk he, als je geen antwoorden krijgt. Maar ik zou ook niet weten wat het kan zijn. IK vind het al wel vreemd dat Koda zomaar benauwd is geweest. Heeft de DA gezegd waar dat van kwam?
En waar zit het bultjes precies, hoe groot is het, en zie je of het groeit?
Ik hoop de de DA je vanavond wat kan vertellen, sterkte hoor, bultjes zijn altijd naar....
En waar zit het bultjes precies, hoe groot is het, en zie je of het groeit?
Ik hoop de de DA je vanavond wat kan vertellen, sterkte hoor, bultjes zijn altijd naar....
-
Roos
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Koda-beer
Begrijpelijk, als je het niet weet kun je idd ook niks plaatsen nee, neem ik jullie ook écht niet kwalijk hoor! Maar ik dacht dat er misschien wel meer mensen waren die ervaring hier mee hadden.
@doggie
Het bultje zit zeg maar in het midden van zijn neus, groeit niet, en lijkt wel op een steenpuist.
@doggie
Het bultje zit zeg maar in het midden van zijn neus, groeit niet, en lijkt wel op een steenpuist.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Koda-beer
Gisteren avond was het bultje nog klein toen we bij de DA waren, en ze zeiden een ontstoken kliertje, geen reden tot zorgen.
Nu word ik vanmorgen wakker, en is de bult zo groot dat hij er met moeite over heen kan kijken.. vanmiddag om half 5 WEER naar de dierenarts.
Kleine 200 euro in 2 weken, daar gaat het potje wat we voor Koda hadden opgespaard weer..
Zal zo wel ff een foto maken.
Nu word ik vanmorgen wakker, en is de bult zo groot dat hij er met moeite over heen kan kijken.. vanmiddag om half 5 WEER naar de dierenarts.
Kleine 200 euro in 2 weken, daar gaat het potje wat we voor Koda hadden opgespaard weer..
Zal zo wel ff een foto maken.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Roos