hondvriendelijke camping in noord Duitsland
-
- Speurneus
hondvriendelijke camping in noord Duitsland
De volgende camping tip wil ik even met jullie delen.
Wij hebben met pinksteren gekampeerd in Hechthausen, dat is ongeveer 60 km. ten noorden van Hamburg. Een zeer hondvriendelijke camping met een kleine zwemplas waar je met de honden kan zwemmen. Er is een stukje bos naast waar je kan wandelen en de omgeving is net zo mooi als Overijssel. Op de camping staan veel oude grote bomen dus ook plaatsen met schaduw. Er zijn trouwens ook huisjes te huur waar je met de honden in kan.
Vanaf Groningen was het met de caravan achter de auto ongeveer 4 uur rijden.
http://www.geesthof.de/index.php/luftbilder" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben met pinksteren gekampeerd in Hechthausen, dat is ongeveer 60 km. ten noorden van Hamburg. Een zeer hondvriendelijke camping met een kleine zwemplas waar je met de honden kan zwemmen. Er is een stukje bos naast waar je kan wandelen en de omgeving is net zo mooi als Overijssel. Op de camping staan veel oude grote bomen dus ook plaatsen met schaduw. Er zijn trouwens ook huisjes te huur waar je met de honden in kan.
Vanaf Groningen was het met de caravan achter de auto ongeveer 4 uur rijden.
http://www.geesthof.de/index.php/luftbilder" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Euhh, is dat zo?marions schreef:Dan zijn wij elkaar vast ook wel eens tegengekomenMonique schreef:Ziet er goed uit(en niet zo ver van huis, ook niet onbelangrijk!
)
Ik zag de namen van jouw honden en volgens mij komen wij elkaar regelmatig tegen bij Noorddijk, grappig!!

Hoi, Marion!! Hoe gaat het? Alles goed met jou en Nick?
-
- Speurneus
Hoi Henny! Ja, alles goed met onsHennyH schreef:Euhh, is dat zo?marions schreef:Dan zijn wij elkaar vast ook wel eens tegengekomenMonique schreef:Ziet er goed uit(en niet zo ver van huis, ook niet onbelangrijk!
)
Ik zag de namen van jouw honden en volgens mij komen wij elkaar regelmatig tegen bij Noorddijk, grappig!!![]()
![]()
Hoi, Marion!! Hoe gaat het? Alles goed met jou en Nick?

Vanmiddag gaat Nick voor zijn jaarlijkse APK, hij verheugt zich er al op!
altijd een koekje bij de DA hè!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname