Castro zat vanochtend vroeg te piepen en te hijgen in zijn bench. Gauw deurtje open en in de tuin. Enorme dunne hoop eindigend met een beetje bloed. Gelijk ommetje gaan maken, om te paar passen aandrang en steeds een beetje slijmerig bloed. Zo zielig.
Hij is verder heel levendig heeft lekker gegeten en gedronken maar ik heb er zelf pijn in mijn buik van.
Vanmiddag om 15.00 uur even naar de DA voor controle.
Bah zal vast wel loslopen maar ik vind het toch echt helemaal niks als ze iets lijken te mankeren
bloed hoeft niet per see iets ernstig te zijn hoor, kunnen gesprongen vaatjes zijn van de diaree ze persen zo hard dat dat kan gebeuren, pas als de ontlasting zwart is dan is het fout dat is gestold bloed ergens vandaan
ff naar de da wat medicijnen ertegen dan is het vaak in een dag of 2 weer over
speurneus carola schreef:bloed hoeft niet per see iets ernstig te zijn hoor, kunnen gesprongen vaatjes zijn van de diaree ze persen zo hard dat dat kan gebeuren, pas als de ontlasting zwart is dan is het fout dat is gestold bloed ergens vandaan
ff naar de da wat medicijnen ertegen dan is het vaak in een dag of 2 weer over
Dank je Carole stelt me eigenlijk wel een beetje gerust
Sterkte!
Hier ook de 1e keer enorme schrik toen ik bloed bij diarree van een van de honden zag in een ver verleden, maar er is mij ook menig maal verteld dat als het helder rood bloed is het van de geprongen vaatjes is door het persen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Zo terug van de DA. Beetje geirriteerde darmen. Waarschijnlijk iets gegeten dat niet mag, "hij eet zeker wel een wat van straat?"
Heeft probiotica kuur en darmtabletjes van VSM gekregen. Eten een week over meerdere porties verdelen en dan is hij weer helemaal het mannetje.
Dank voor jullie belangstelling
wat fijn dat je da niet gelijk aan de ab begint maar(ik neem aan) de okugest
ik zweer bij dat spul, en niet alleen voor de hondjes
probiotica is ook goed,een da naar mijn hart
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
roef schreef:wat fijn dat je da niet gelijk aan de ab begint maar(ik neem aan) de okugest
ik zweer bij dat spul, en niet alleen voor de hondjes
probiotica is ook goed,een da naar mijn hart
Inderdaad! Welke DA is dit?
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013