Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Mooi !!! Echt prachtig! Je hondjes zijn heel goed belicht en het komt prachtig uit met die zwarte achtergrond.
Uit nieuwsgierigheid (ik zou het ook wel eens willen proberen met mijn zwarte monster):
Ik zie dat je wat gefotoshopt hebt (nauwelijks zichtbaar randje rond de honden)? Is dat omdat de achtergrond oorspronkelijk niet zwart was of omdat je de achtergrond hebt moeten overbelichten om de hondjes juist te kunnen belichten?
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
De randjes zijn gemaakt voor het mooie,en we hebben een zwarte achtergrond gebruikt,en alles met studio lampen en flitsers uitgelicht en dat gewoon in de huiskamer.
@Hugo: dank je wel voor de uitleg.
Dus het is mogelijk om een zwart labje goed te belichten zonder een donkere achtergrond over te belichten? Fijn!
Want ik hou niet zo van fotoshop... niet omdat ik jouw randjeseffect niet mooi vind, maar omdat ik er niet graag mee bezig ben.
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.