Had ik ze ff tuk!!
-
- Middelgrote hondenneus
Had ik ze ff tuk!!
Wat ik nu heb meegemaakt! Ik slaap altijd in mijn bench en mijn vriendinnetje Noah mag altijd los in de bijkeuken liggen. Niet eerlijk toch, alsof ik iets zou vernielen, poeh! Na de laatste p&p ronde ga ik altijd met een beetje tegenzin in mijn bench liggen, want Noah haar zachte kussen ziet er veel lekkerder uit dan mijn kale vloertje ( jaja, mijn eigen schuld, ik had mijn kussen niet moeten vernielen, ik weet het!). Wat ik wel fijn vind in de bench is het etensbakje wat er voor me neer wordt gezet. Daar doe je me een groot plezier mee. Noah kijkt na het eten wel vaak of er nog iets in mijn bakje zit, maar há, lekker niet! Ook gisteren gingen we weer de laatste ronde naar buiten en daarna slapen. Noah was er schijnbaar niet van overtuigd dat er niets meer in mijn bakje zat, want zij liep mijn bench in om dat nog even te controleren. Ik ging stiekum eventjes op haar kussen liggen. Wat er toen gebeurde, hahaha, kan er nog een beetje om lachen.........mijn vrouwtje deed het deurtje van de bench dicht en wenste ons welterusten......en......liep weg. Ik was een beetje verbaasd, maar hield me wijselijk stil........Dus vannacht heb ik heerlijk geslapen op het zachte kussen en Noah in de bench hahahaha! Ik lag té lekker om ook maar ergens mijn tanden in te zetten, dus heb alles heel gelaten. De volgende dag kwam ons baasje ons ophalen voor de ochtendronde en ontdekte Noah in de bench, verbaasd dat ie was. maar wél reuze trots op mij, dat ik me zo goed had gedragen! Knap he, van mij! Tja, dat krijg je als je twee bruine labjes hebt, die nu even groot zijn. Dan helpen gekleurde halsbandjes ook niet altijd.........
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
- Berdien
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
Nee, jammer genoeg niet, ze zeggen dat ik nog in mijn pubertijd zit, dus nog niet te vertrouwen, snap je dat nou?Berdien schreef:.....mag je nou vannacht weer lekker op het kussen?

(nouja, misschien hebben ze wel een beetje gelijk, want vanmiddag heb ik nog even vakkundig wat bloemetjes uit een bloempot gesloopt

TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
-
- Kleine hondenneus
hahahaha geweldig en die noah zal wel gedacht hebben.....wat doe ik dan fout?
knap gedaan misschien lukt het je vaker en kan je bewijzen dat je een hele brave burgerlijke lab bent......
even een tip....die bloemetjes zetten de mensen vrijwillig neer omdat ze dat mooi vinden, als je aan je image wil werken moet je die laten staan, vinden ze leuk......probeer maar eens....
knap gedaan misschien lukt het je vaker en kan je bewijzen dat je een hele brave burgerlijke lab bent......
even een tip....die bloemetjes zetten de mensen vrijwillig neer omdat ze dat mooi vinden, als je aan je image wil werken moet je die laten staan, vinden ze leuk......probeer maar eens....
28 april is ons meisje geboren!!!!
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:

Tja, de wereld is aan de slimme. Ik zou in het vervolg altijd één brokje overlaten van mijn maaltijd...
Die arme Noah! En opgesloten én zonder zacht kussen omdat iemand anders die gesloopt heeft. Zielig, hoor! Ze heeft toch wel een extra knuffel gekregen?
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
-
- Hele grote hondenneus