Noortje had er ook flink moeite mee! Die krijgt als basis nog KVV met af en toe wat nekjes, vis en pens.. De pens ging goed, maar die fazantnekjes waren drama...roef schreef:Hidde is aan het wisselen en momenteel een ramp op pootjes qua eten![]()
dus maar gemalen zalmkarkassen voor de mannen,roef krijgt er wel de al ontdooide kipkarkasjes bij
Wat eet je hond vandaag?
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hier hadden ze hun favo maaltje.... Konijn !!
En vanavond wat extra spiervlees gezien ze wel erg veel gedaan hebben vandaag (en ja, het is ook zondag en vrouwtje is een watje)
En vanavond wat extra spiervlees gezien ze wel erg veel gedaan hebben vandaag (en ja, het is ook zondag en vrouwtje is een watje)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
kimmeding
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Heel eerlijk gezegd valt het echt wel mee.... Ik knip de lappen pens in kleinere stukken, wel mat handschoenen aan, zodat de geur niet aan mijn handen zit, maar verder, de geur van orgaanvlees vind ik echt viezer!!kimmeding schreef:Ik word al middelijk bij het idee van pens
Hoe geven jullie dat zonder over je nek te gaan![]()
En dan ook nog schoonmaken![]()
![]()
Arme Mexx zal het nooit krijgen ben ik bang
Gister had Quincy een konijnkarkasje, en vandaag krijgt ze vis!
Noortje mag ook vis vandaag!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

De pens geef ik buiten in de tuin. Ik hou de lap wel vast in mijn hand, anders presteert ze het om het hele stuk in ene in te slikken.
Ja, het stinkt wel. Maar erna goed handen wassen en dan valt het wel mee. Handschoen aandoen helpt niet, want dan glibbert hij uit mijn handen en heb ik niet genoeg houvast.
Die lucht van die patrijs van gisteren vond ik erger en dan vooral zijn organen
Ja, het stinkt wel. Maar erna goed handen wassen en dan valt het wel mee. Handschoen aandoen helpt niet, want dan glibbert hij uit mijn handen en heb ik niet genoeg houvast.
Die lucht van die patrijs van gisteren vond ik erger en dan vooral zijn organen
-
roef
- Speurneus

hier alleen gemalen pens en met handschoenen aan verdelen én buiten eten!!
(ik dan,manlief snapt niet dat ik het vies vindt
)
maar goed ,Hidde heeft haast geen kiezen meer,dus kippenekjes en hertenvlees
roef eet vandaag,konijnenrug en hertenvlees.
maar goed ,Hidde heeft haast geen kiezen meer,dus kippenekjes en hertenvlees
roef eet vandaag,konijnenrug en hertenvlees.
-
rimanime
- Speurneus

Dat is heel jammer want het is zooooooo gezond voor de darmflora van onze viervoeter. Een betere probiotica bestaat er nietkimmeding schreef:Arme Mexx zal het nooit krijgen ben ik bang

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
kimmeding
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Vandaag konijn en een halve appel.
Ik zit met mijn bot toch denk ik een beetje aan de lage kant (poep is wat dunnig) dus ga de verhouding bot/spiervlees ietsje veranderen
Ook blijkt 2% van haar lichaamsgewicht aan de hoge kant, want ze was aangekomen. Ga nu van 500 gram terugschroeven naar 4 ons. Met kvv kreeg ze ook altijd 4 ons.
Ik zit met mijn bot toch denk ik een beetje aan de lage kant (poep is wat dunnig) dus ga de verhouding bot/spiervlees ietsje veranderen
Ook blijkt 2% van haar lichaamsgewicht aan de hoge kant, want ze was aangekomen. Ga nu van 500 gram terugschroeven naar 4 ons. Met kvv kreeg ze ook altijd 4 ons.
-
Roos
Doe je goedRoxy11 schreef:Vandaag konijn en een halve appel.
Normaal kom ik hier eigenlijk zelden meer, maar ik had vanavond zo'n prachtig mengsel voor ze gemaakt dat ik jullie even wil laten meedelen
Allebei een rauw eitje zonder schil (blieft Dewi niet), gekookte andijvie met het kookwater, stuk eendenkarkas, runderspier en een sardine, dit gemarineerd met het uitlekvocht van het spiervlees, jeetje wat zag dat er aantrekkelijk uit
@ kimmeding in mijn beleving "stinkt" lamspens minder hard dan runderpens, ik haal vaak verse runderpens in het slachthuis maar die meuren heel best
Je kunt ook eens een bakje smuldier gemalen pens halen in de supermarkt, dat mik je buiten even heel snel in de bak en dan ren je weg
Je hondje zal het super vinden