Roxy over op 1 maaltijd per dag

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Roos schreef:Hier is de link van het topic:

http://www.barfplaats.nl/handleiding-to ... e-en-fruit" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt! hier heb ik zeker iets aan.
en de volgende keer dat ik hem spreek zal ik vragen wat hij ervan vindt. hij geeft zijn honden zelf ook groente, dus waarschijnlijk zal hij het wel goed vinden
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Als ik dit zo allemaal lees met de klachten en de dingen die bij de honden naar boven komen ben ik bijna om.
Het idee van vers staat nog even tegen hahaha.

Maare Mexx is dus ook een "probleem" lab met granen allergie, probleem oren en schilfers. Hij ruikt soms gewoon niet eens lekker naar hond maar wat zuur. :(

Als mijn man hier ook achter staat dan gaan we hem over zetten na de vakantie en het idee van 1 keer per dag voeren staat mij ook wel aan.
Het kan dus wel......

Ja ik ga me verdiepen dames en anders ga ik een bakkie doen bij iemand die het voor mij kan doen :D
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Hoi Kim (zo aan je naam te zien),

Hier komt vanmiddag de eerste lading Barf binnen. Ik heb 36 kilo besteld bij Richadsversvoeding.
Ik ben heel benieuwd, want het is dus voor het eerst dat ik nu porties moet gaan maken, uitrekenen en afwegen. Wel wat lastiger dan de kvv die je zo uit de vriezer pakt en hup klaar.

Maar Roxy kruijgt al regelmatig stukken vlees/karkassen/vis en pens, dus het is niet een totale omschakeling.

Op het ogenblik zijn alle ontstekingen (oren, ogen, baarmoeder of tekenbeet) weg en nu maar hopen dat het zo blijft.

Geef jij nu brokken? dan zou ik er zeker serieus over na gaan denken om over te stappen. Maar zo te lezen ben je dat al aan het doen :wink:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
kimmeding

Ik geef idd brokken en kvv af en toe. Probeer het 3 dagen on de week te geven maar het loopt de laatste maanden even anders hier.
2e op komst en daar moesten even wat extra kosten naar de kinderkamer toe en 2 auto's met strubbels dus vandaar Mexx even een lager pitje.

Ik ben gewoon niet tevreden over zijn ogen,oren en huid.
Zijn huid is nu rustig wat jeuk en rode plekken betreft (granen) maar ruikt niet fris en om hem nou iedere week te douchen lijkt me ook niet.
Ga maar eens kijken hoe en wat op barfplaats.nl
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

kimmeding schreef:Ik geef idd brokken en kvv af en toe. Probeer het 3 dagen on de week te geven maar het loopt de laatste maanden even anders hier.
2e op komst en daar moesten even wat extra kosten naar de kinderkamer toe en 2 auto's met strubbels dus vandaar Mexx even een lager pitje.

Zijn huid is nu rustig wat jeuk en rode plekken betreft (granen) maar ruikt niet fris en om hem nou iedere week te douchen lijkt me ook niet.
:klasse:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

kimmeding schreef:Ik geef idd brokken en kvv af en toe. Probeer het 3 dagen on de week te geven maar het loopt de laatste maanden even anders hier.

Barfplaats is inderdaad een goeie, maar je kunt ook op Voernatuurlijk.nl lezen. Daar is ook veel te vinden.

Wat leuk, een 2e op komst? Hoe lang moet je nog?
En inderdaad, het kost allemaal erg veel geld en je kunt het maar 1 keer uitgeven.
Maar ik was nu met mijn 36 kilo Barf 35 euro goedkoper uit dan met de 35 kilo kvv die ik altijd kocht, dus dat scheelt wel.
kimmeding

Sorry roxy had het nog niet gelezen.
Ben in oktober uitgerekend van dame nummer 2.
druk druk met de kamer dus :D maar wel heel leuk al word de naam nog niet makkelijk.
Moet je de oudste maar niet zo'n weinig voorkomende naam moeten geven :wink:

Ik verdiep me nog maar even verder.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Nu word ik toch wel erg benieuwd naar die naam van je oudste :D

In een ander topic heb ik gelezen dat je nu over bent op kvv. Goed hoor :applaus: Je zult vast snel verbetering zien/ruiken
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
kimmeding

De naam van de oudste is Jaslene en dat spreek je uit als djeslien
Snap je het probleem met een passende naam vinden :roll:

Vandaag idd zijn eerste prakkie kvv gehad wat met smaak op ging.
Mijn man is ook overtuigd en de prijs helpt ook goed uiteraard.
Plaats reactie