kont/onderkant staart kapot bijten
-
rimanime
- Speurneus

Waarom geen dermatoloog inschakelen ? Zelf zweer ik voor wondjes e.d. bij Honingzalf.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
renate
- Speurneus

Die uitslag heeft basco ook meerdere keren gehad. Hij krijgt het als het warmer begint te worden. Hij is allergisch voor mijten, granen en ik vermoed ook voor pollen maar dat is niet uit de allergietest gekomen toen der tijd.
Het enige wat bij basco ertegen helpt is een spuit prednison. In die dagen dat de jeuk weg is, hersteld de huid goed en is hij overal vanaf. Doe ik dit niet dan bijt en krabt hij zich helemaal kapot. Gelukkig heeft hij dit maar 1 a 2 keer per jaar maar ik kan niks anders vinden dat er tegen helpt.
Het enige wat bij basco ertegen helpt is een spuit prednison. In die dagen dat de jeuk weg is, hersteld de huid goed en is hij overal vanaf. Doe ik dit niet dan bijt en krabt hij zich helemaal kapot. Gelukkig heeft hij dit maar 1 a 2 keer per jaar maar ik kan niks anders vinden dat er tegen helpt.
-
Roos
-
marronaimee
Ik probeer eerst wat zalfjes, dus die honingzalf is een goede tip.Roos schreef:Ik sluit mij hier bij aan, altijd maar jeuk hebben en dat zij zichzelf kapot bijt is echt zielig hoorrimanime schreef:Waarom geen dermatoloog inschakelen ? Zelf zweer ik voor wondjes e.d. bij Honingzalf.
Ik wil niet gelijk naar een dermatoloog, omdat ze de ene dag helemaal niet bijt en de andere dag wel...Met een allergie o.i.d. lijkt mij toch dat je iedere dag wel last hebt? (ik ben sinds kort hele dagen thuis, dus kan ze goed in de gaten houden)
Wij hebben het vermoeden dat het door water kan komen..Ik bel vd wk weer de dierenarts op om het 1 en ander te vragen.