Hanneke
Yoshi ook in Bennekom
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Dat vind ik ook. Het gekke is dat toen de hondjes rond de 7 weken waren dat ze best wel verschillend waren. Terwijl als ik nu foto's van ze krijg dan vind ik ze allemaal weer heel erg op elkaar lijken. Ik ben heel benieuwd hoe ze uiteindelijk zullen worden.Juno schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!
En wat lijkt ze toch op Peach
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
We hebben wel een officieel keuringsrapport. Maar ze zeiden dat de Raad van Beheer de regel van 4 maanden heeft. Ze zijn het ook nog na gaan vragen bij het secretariaat.Lupos schreef:Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
T reutje van Bianca is wel geplaatstAnnamaria schreef:We hebben wel een officieel keuringsrapport. Maar ze zeiden dat de Raad van Beheer de regel van 4 maanden heeft. Ze zijn het ook nog na gaan vragen bij het secretariaat.Lupos schreef:Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Misschien hadden we dit jaar een keurmeester die daar strikter in is. We zijn met Zelda zelfs op jongere leeftijd wel eens op een show geweest. Maar het maakt verder niet uit, ik heb een hele leuke dag gehad. En het wil helemaal niet zeggen dat ze anders wel geplaatst was, want er waren veel mooie hondjes bij.Lupos schreef:T reutje van Bianca is wel geplaatstAnnamaria schreef:We hebben wel een officieel keuringsrapport. Maar ze zeiden dat de Raad van Beheer de regel van 4 maanden heeft. Ze zijn het ook nog na gaan vragen bij het secretariaat.Lupos schreef:Wat vreemd dit! In het topic van Tika Trials staat ook een hondje die nog geen vier maanden was op de keuring en die is wel aangekeurd?? Plus dat volgens Bianca de aankeuring van babay's vanaf 12 weken is? Misschien toch een mailtje naar de NLV eruit doen Annamaria
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: