Teken verwijderen
- RaymondC
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Teken verwijderen
Let op: dit bericht is niet juist! Het staat hier ter waarschuwing.
Teek verwijdering (simpel, eenvoudig en het werkt 100%)
Een verpleegster ontdekte een veilige, gemakkelijke manier om teken te verwijderen, waardoor ze automatisch terugtrekken als je haar
eenvoudige instructies volgt. Lees dit, het zou kunnen je redden van een aantal grote problemen.
Teek Verwijdering:
De lente is er weer en de teken zullen binnenkort hun hoofd laten zien.
Hier is een goede manier om ze allemaal van je af te krijgen, van jezelf, je kinderen, of je huisdieren.
Probeer het eens.
Gelieve door te sturen naar iedereen met kinderen, jagers of honden; of iedereen die buiten stapt in de zomer!
Een Schoolverpleegster heeft de info hieronder geschreven - goed genoeg om te delen - en het werkt echt!
"Ik had een kinderarts die mij vertelde wat zij gelooft dat de beste manier is om een teek te verwijderen.
Dit is geweldig, want het werkt op die plaatsen waar het soms moeilijk is om aan te komen met
een pincet: tussen de tenen, in het midden van een hoofd vol donker haar, etc. "
"Breng een klodder vloeibare zeep aan op een prop watten.
Bedek de teek met de zeep-doordrenkte prop watten en dep het een paar seconden (15-20),
de teek zal zich spontaan losmaken en zichzelf vasthouden aan de watten wanneer u de prop weg neemt.
Deze techniek heeft gewerkt elke keer als ik heb het gebruikt (en dat was vaak),
en het is veel minder traumatisch voor de patiënt en makkelijker voor mezelf .. "
"Tenzij iemand allergisch is voor zeep, zie ik niet in dat deze techniek schadelijk zou zijn op enigerlei wijze.
Geef dit door aan iedereen die behoefte heeft aan deze handige tip.
Teek verwijdering (simpel, eenvoudig en het werkt 100%)
Een verpleegster ontdekte een veilige, gemakkelijke manier om teken te verwijderen, waardoor ze automatisch terugtrekken als je haar
eenvoudige instructies volgt. Lees dit, het zou kunnen je redden van een aantal grote problemen.
Teek Verwijdering:
De lente is er weer en de teken zullen binnenkort hun hoofd laten zien.
Hier is een goede manier om ze allemaal van je af te krijgen, van jezelf, je kinderen, of je huisdieren.
Probeer het eens.
Gelieve door te sturen naar iedereen met kinderen, jagers of honden; of iedereen die buiten stapt in de zomer!
Een Schoolverpleegster heeft de info hieronder geschreven - goed genoeg om te delen - en het werkt echt!
"Ik had een kinderarts die mij vertelde wat zij gelooft dat de beste manier is om een teek te verwijderen.
Dit is geweldig, want het werkt op die plaatsen waar het soms moeilijk is om aan te komen met
een pincet: tussen de tenen, in het midden van een hoofd vol donker haar, etc. "
"Breng een klodder vloeibare zeep aan op een prop watten.
Bedek de teek met de zeep-doordrenkte prop watten en dep het een paar seconden (15-20),
de teek zal zich spontaan losmaken en zichzelf vasthouden aan de watten wanneer u de prop weg neemt.
Deze techniek heeft gewerkt elke keer als ik heb het gebruikt (en dat was vaak),
en het is veel minder traumatisch voor de patiënt en makkelijker voor mezelf .. "
"Tenzij iemand allergisch is voor zeep, zie ik niet in dat deze techniek schadelijk zou zijn op enigerlei wijze.
Geef dit door aan iedereen die behoefte heeft aan deze handige tip.
-
- Middelgrote hondenneus
Sorry dat ik het zeg, maar dit is onzin, een hoax die al een aantal weken rondgaat op internet.
Als je de teek behandelt met zeep, alcohol, etc zal ie zijn maaginhoud terug inspuiten - en als je pech hebt je hond (of jezelf) met bv ziekte van Lyme besmetten.
Teek verwijderen best met tangetje of pincet; preventie met een scaliborband of Frontline, advantage etc. Ik heb nog niets anders gevonden wat even goed werkt... Zie ook hierof hier.
Preventie voor mensen: niet in struikgewas of hoog gras gaan rondlopen als het niet echt moet, lange broek/mouwen dragen, behandelen met Deet, of Rovince kleding gebruiken.
Als je de teek behandelt met zeep, alcohol, etc zal ie zijn maaginhoud terug inspuiten - en als je pech hebt je hond (of jezelf) met bv ziekte van Lyme besmetten.
Teek verwijderen best met tangetje of pincet; preventie met een scaliborband of Frontline, advantage etc. Ik heb nog niets anders gevonden wat even goed werkt... Zie ook hierof hier.
Preventie voor mensen: niet in struikgewas of hoog gras gaan rondlopen als het niet echt moet, lange broek/mouwen dragen, behandelen met Deet, of Rovince kleding gebruiken.
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Kleine hondenneus
ik leg mn wijsvinger op de teek(t zakje) en begin dan rondjes te draaien me de vinger. dus dat t bloedzakje van de teek rondjes draait.
Werkt altijd, de ene keer wat sneller dan de andere keer.
Teek laat vanzelf los dus er blijft ook niks achter in de huid.
Mijn dierenarts doet t trouwens opdezelfde manier.
Werkt altijd, de ene keer wat sneller dan de andere keer.
Teek laat vanzelf los dus er blijft ook niks achter in de huid.
Mijn dierenarts doet t trouwens opdezelfde manier.

Met heel veel dank aan Sarah!
-
- Middelgrote hondenneus
Brellow, lijkt me effectief, maar ik denk wel dat de teek op die manier geirriteerd raakt, en dus zijn maaginhoud terugspuit.
Nu ben ik natuurlijk wel erg gebeten op teken, heb ooit Lyme gehad
Nu ben ik natuurlijk wel erg gebeten op teken, heb ooit Lyme gehad

>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Speurneus
- Contacteer:
Het is volgens mij idd een hoax:
http://www.hoax-slayer.com/liquid-soap- ... oval.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hoax-slayer.com/liquid-soap- ... oval.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Hele grote hondenneus
Het leek zo mooi
Nou, dan toch maar weer met het tangetje aan de slag. En ik heb toch een hekel aan dat gepriegel
. Lijkt ook wel of die teken er een neus voor hebben om op rot plaatsen te gaan zitten, waar je nauwelijks bij kunt en waarbij het pijnlijk is voor de hond om ze te verwijderen.
Zijn we terug bij af. Helaas Raymond, dit wordt hem dus niet

Nou, dan toch maar weer met het tangetje aan de slag. En ik heb toch een hekel aan dat gepriegel

Zijn we terug bij af. Helaas Raymond, dit wordt hem dus niet
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik heb het ook, mijn man noemde het een mini breekijzer, maar in de verpakking zitten 2 maten. Voor groot en klein.Roxy11 schreef:Ja, een soort hefboompje. Dat heb ik ook, maar dan moet de teek niet te klein zijn.corry schreef:ik heb een soort stokje met aan het eind een gleufje dat gleufje schuif je onder de teek en draaien en klaar bloed simpel
Dan is een tangetje weer handiger. Dus hier beide in de la

©Monika
Ik noem het klauwhamertjesjessica schreef:Ik heb het ook, mijn man noemde het een mini breekijzer, maar in de verpakking zitten 2 maten. Voor groot en klein.Roxy11 schreef:Ja, een soort hefboompje. Dat heb ik ook, maar dan moet de teek niet te klein zijn.corry schreef:ik heb een soort stokje met aan het eind een gleufje dat gleufje schuif je onder de teek en draaien en klaar bloed simpel
Dan is een tangetje weer handiger. Dus hier beide in de la

Harstikke handig die dingen itt een tang, die vliegt er eerst tig keer af voordat ik de teek te pakken heb

Ondertussen gaan de honden steeds sipper kijken en met het klauwtje heb ik 'm er pijnloos (volgens mij) zo uit.
Had er pas nog een bij Sam zijn lip (rotplek) maar hij gaf geen krimp

- RaymondC
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer: