Ik twijfel zelf nog of ik ga. Er zijn drie keurmeesters die in totaal volgens mij redelijk wat hondjes moeten keuren...
Als ik meedoe dan ga ik met mijn Quincy

de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?lablove schreef:Ow wij hebben nog geen bevestiging miss is het al vol ( ik treuzel altijd te lang hè)
Nou had een mail naar Greet gedaan (van NLV) want wilde Nootje en pup je showen maar was in twee verschillende ringen en ik dacht ja straks moeten ze tegelijk en dan....?? Dus zei uitgelegd wat ik dan kon doen. Maar zij zei dat ik moest opschieten omdat de inschrijvingen binnen stroomde....Netty schreef:de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?lablove schreef:Ow wij hebben nog geen bevestiging miss is het al vol ( ik treuzel altijd te lang hè)
de bevestiging kreeg ik vanmorgen binnen.
Klopt het trouwens dat het inschrijfformulier nog niet op de NLV site staat? Normaal kun je toch online inschrijven? Kan het daar niet vinden.Netty schreef:de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?lablove schreef:Ow wij hebben nog geen bevestiging miss is het al vol ( ik treuzel altijd te lang hè)
tja, hoe vertel ik dat nu aan Boyka, met wie moet hij nu gaan knuffelenLars en Daniëlle schreef:Willen graag maar gaan die dag op vakantie (ook niet vervelend)
Succes allemaal!
Ik heb Boyka online ingeschreven, links bij meldingen.jolien schreef:Klopt het trouwens dat het inschrijfformulier nog niet op de NLV site staat? Normaal kun je toch online inschrijven? Kan het daar niet vinden.Netty schreef:de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?lablove schreef:Ow wij hebben nog geen bevestiging miss is het al vol ( ik treuzel altijd te lang hè)
dat is het lastige als je meerdere honden van jezelf wilt showen, je rent je de blubber om van de ene ring naar de andere ring te gaan. als het lukt, kom ik wel even kijken bij de puppenklasselablove schreef:Nou had een mail naar Greet gedaan (van NLV) want wilde Nootje en pup je showen maar was in twee verschillende ringen en ik dacht ja straks moeten ze tegelijk en dan....?? Dus zei uitgelegd wat ik dan kon doen. Maar zij zei dat ik moest opschieten omdat de inschrijvingen binnen stroomde....Netty schreef:de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?lablove schreef:Ow wij hebben nog geen bevestiging miss is het al vol ( ik treuzel altijd te lang hè)
Nu toch anders besloten pup blijft thuis Nootje showen en mijn zus wilde onze reu (eenmalig) uitbrengen want ze was benieuwd wat een keurmeester van hem vond. En ze hoopt dat ze het leuk vind en me dan vaker kan helpen haha
Nee sorry bedoel dat we nu Noa doen Izzy (pup) schrijf ik dan weer voor Bleiswijk in. Izzy heeft in Bennekom al n show gelopen en een mooie vb gekregen.Nu Noa naar vuur doop.Netty schreef:dat is het lastige als je meerdere honden van jezelf wilt showen, je rent je de blubber om van de ene ring naar de andere ring te gaan. als het lukt, kom ik wel even kijken bij de puppenklasselablove schreef:Nou had een mail naar Greet gedaan (van NLV) want wilde Nootje en pup je showen maar was in twee verschillende ringen en ik dacht ja straks moeten ze tegelijk en dan....?? Dus zei uitgelegd wat ik dan kon doen. Maar zij zei dat ik moest opschieten omdat de inschrijvingen binnen stroomde....Netty schreef: de inschrijving is net een week open, dus dat zal toch nog niet vol zijn?
Nu toch anders besloten pup blijft thuis Nootje showen en mijn zus wilde onze reu (eenmalig) uitbrengen want ze was benieuwd wat een keurmeester van hem vond. En ze hoopt dat ze het leuk vind en me dan vaker kan helpen haha
oeps, helemaal verkeerd gelezen. dan komen we gewoon als het lukt bij de openklasse teven kijkenlablove schreef:Nee sorry bedoel dat we nu Noa doen Izzy (pup) schrijf ik dan weer voor Bleiswijk in. Izzy heeft in Bennekom al n show gelopen en een mooie vb gekregen.Nu Noa naar vuur doop.Netty schreef:dat is het lastige als je meerdere honden van jezelf wilt showen, je rent je de blubber om van de ene ring naar de andere ring te gaan. als het lukt, kom ik wel even kijken bij de puppenklasselablove schreef: Nou had een mail naar Greet gedaan (van NLV) want wilde Nootje en pup je showen maar was in twee verschillende ringen en ik dacht ja straks moeten ze tegelijk en dan....?? Dus zei uitgelegd wat ik dan kon doen. Maar zij zei dat ik moest opschieten omdat de inschrijvingen binnen stroomde....
Toen door omst heden met Noa niet kunnen showen maar dat maak ik nu helemaal goed smaak te pakken