is dit normaal????
-
corretje
- Hele grote hondenneus

-
wobbetje
Hier ook zo één... sinds ik Zabbo heb , nu juist 3 maanden, kan ik bijna een pull breien van zijn haren... het is écht niet te doen... als hij zich schudt dan zie je de haren gewoon rondvliegen.... ook als hij krabt....ik begrijp niet dat hij nog haren op zijn lijf hééft....
IK borstel hem één keer per week, maar dat helpt ook niet...
Dus stofzuigen maar (tot overmaat van ramp is die het ook nog aan het begeven)
Groetjes
Groetjes
-
sophia
- Middelgrote hondenneus

-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

hahaha...dat zeg ik ook iedere keer: ik borstel me suf, kan van de haren een neiuwe hond breien en merk er qua rui nòg niks van!wobbetje schreef:Hier ook zo één... sinds ik Zabbo heb , nu juist 3 maanden, kan ik bijna een pull breien van zijn haren... het is écht niet te doen... als hij zich schudt dan zie je de haren gewoon rondvliegen.... ook als hij krabt....ik begrijp niet dat hij nog haren op zijn lijf hééft....
Groetjes
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
-
kimmeding
Oh wat ben ik blij dat wij niet de enige zijn die ons er aan irriteren.
Kan 3 keer per dag stofzuigen zeg gats.
Hoop dat het volgend jaar beter is als de dame in aantocht gaat kruipen enz anders blij fik helemaal aan de gang.
Heb er al aan gedacht om naar een salon te gaan voor een was en droog beurd maar maakt volgens mij geen verschil.
1x per week kammen is niet erg??
Hoop dat het volgend jaar beter is als de dame in aantocht gaat kruipen enz anders blij fik helemaal aan de gang.
Heb er al aan gedacht om naar een salon te gaan voor een was en droog beurd maar maakt volgens mij geen verschil.
-
Lunatic
- Speurneus

Ontwollen helpt wel goed hoor, alleen jammer genoeg niet voor langer dan een maand.kimmeding schreef:Oh wat ben ik blij dat wij niet de enige zijn die ons er aan irriteren.
Ik ga denk ik komende maand zelf een waterblazer aanschaffen, dan kan ik ze 1 keer per week onder handen nemen, zal toch wel schelen denk ik.
Hier is het ook een ramp, maarja wat wil je met 4 honden haha, ik kan 2 keer per dag een flinke extra hond opzuigen aan haren
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Lunatic
- Speurneus

Klik voor waterblazer
omschrijving staat onderaan de pagina, dit gebruiken ze in een trimsalon ook om te ontwollen
omschrijving staat onderaan de pagina, dit gebruiken ze in een trimsalon ook om te ontwollen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Roos
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Hier zijn ze gelukkig door de rui periode heen. Wat ik altijd gebruik is een kappersbezem, met die platte nopjes. Voordat ik er een stofzuiger doorheen haal, is ff de bezem er door heen. Met die kappersbezem kan je ook de kleden e.d. goed haarvrij meemaken.
-
kimmeding
Nou ja het hoort er bij maar vind het wel eens irritant hoor.Roos schreef:Ik irriteer mij er niet aan, hoort erbij he?kimmeding schreef:Oh wat ben ik blij dat wij niet de enige zijn die ons er aan irriteren.![]()
Maar ik kan mij indenken dat het met kleine kinderen wel vervelend kan zijn.
Is een swiffer geen optie, dat gaat nog sneller dan stofzuigen.
Dochter kan niet op de grond spelen zonder een halve hond mee te nemen.
Volgend jaar gaat de tweede kruipen enz nou ik hou mijn hart vast hoe die er uit zien dan
Swiffer is niet eens een gek idee, thanks
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
Plukken of ontwollen helpt inderdaad heel goed.Lunatic schreef:Ontwollen helpt wel goed hoor, alleen jammer genoeg niet voor langer dan een maand.kimmeding schreef:Oh wat ben ik blij dat wij niet de enige zijn die ons er aan irriteren.
Ik ga denk ik komende maand zelf een waterblazer aanschaffen, dan kan ik ze 1 keer per week onder handen nemen, zal toch wel schelen denk ik.
Hier is het ook een ramp, maarja wat wil je met 4 honden haha, ik kan 2 keer per dag een flinke extra hond opzuigen aan haren
Maar niet voor het hele jaar natuurlijk. Haha, maar het scheelt een hoop een aantal weken.

-
mugo
- Speurneus

- Contacteer: