Labje gevonden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

ik zla je eerlijk bekennen dat ik in een vlaag van frustratie ook wel eens zeg: Ik breng je terug..........

Maar 'm ook écht aan een paal binden en dan weggaan.........NEE, dat is echt werkelijk nog geen moment in me opgekomen.
Zouden deze 'baasjes' zich nog opgedraaid hebben om te kijken wat hij deed toen ze wegliepen? Zouden ze op een afstandje nog hebben staan luisteren hoe lang hij is blijven blaffen?
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Laat maar komen hoor!
Waar er 2 eten kunnen er ook 3 eten.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ach, kan je het nog zotter vertellen hoor :)

Voor de zoveelste keer was er een bruine lab hier op het hondenveld aan komen lopen (het beest neemt altijd de benen als de kleine kinderen de poort van de tuin open laten staan) .. En op een gegeven moment ging iedereen naar die op het veld aanwezig was, zonder zich te bekommeren om die bruine choco lab ..

Had zelf toen haar (het was een teefje) maar aangelijnd en mee genomen, voor nog een rondje door het park, aangezien ik die mensen van gezicht ken en ze meestal wel opzoek naar haar gaan ..

Dus kom ik dochter lief 2x voorbij fietsend tegen zonder een reactie te krijgen .. En bij de 3e keer dat meiske maar eens aangesproken .. Ze herkende haar eigen hond niet eens :?

Maar goed, hoe die mensen met het fenomeen 'hond' omgaan is nogal discutabel te noemen, en zekers niet aan te bevelen aan anderen :)
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Vreselijk! Ik zeg; eigenaar aan een paal binden in een stuk verlaten bos en dan voor een gemiddelde vakantieperiode...... :twisted:
Saskia18

Ongelezen bericht door Saskia18 »

Bah,misselijk word ik van dit soort berichten!!Het is weer vakantietijd hoor.Geen opvang zoeken voor je hond...neeeeee joh,bind maar aan een boom.Over een maand of 2 kopen we wel weer een nieuwe :kots: :kots:

Mensen beginnen zoo makkelijk aan een dier en als het even tegenvalt doen ze hem net zo makkelijk weer weg.Bah,bah en nog eens bah!! :evil:
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Hier wordt ik heel triest van!!!
Bud mis je nog steeds!
Plaats reactie