Naar zee

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Naar zee

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Wie kan mij een tip geven?

Aankomende zondag wil ik graag met foofer naar het strand, niet te mooi weer dus prima om er op uit te gaan. Maar waar kan ik het beste heen gaan?
We hebben een paar eisen, zee met een strand waar honden mogen komen in deze tijd van het jaar, een strandtent waar foofer overal mag komen en mijn vader en ik lekker kunnen zitten met een kop koffie en later een broodje ofzo.
En het wordt een dagje weg, we wonen in enschede dus willen niet wat voor een uurtje gevuld hebben maar wat langer. Dus nog iets anders leuks er eventueel bij is gewenst zeker als het regent.

Graag zie ik jullie tips binnen komen!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

http://strand-denhaag.nl/page/honden" onclick="window.open(this.href);return false;

Op het zuiderstrand (dus richting kijkduin) is een speciaal hondenstrand, waar leuke strandtentjes zitten die zeer hond-vriendelijk zijn. (Fuut, Kieviet).
Op het noorderstrand (scheveningen zelf) is het drukker, maar bij het Zwarte pad zit ook een stuk hondenstrand.

veel plezier in ieder geval!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Hoi els, bedankt voor de tips! Waar kunnen we bij kijkduin het beste parkeren?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

http://www.doggies.nl/hondenlosloopgebi ... -haag-5503" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staat een adres bij, er zijn grote parkeerplaatsen, voor zover ik weet.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wij hebben de app van Saskia en Benco gedownload en hebben dankzij deze app een leuk hondenstrand in Zeeland gevonden. De app bevat ook losloopgebieden in de overige provincies en heet 'op stap'. Echt een aanrader!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wij gaan de laatste tijd hier in Den Haag het strand op:

Ter hoogte van ingang Kijkduinpark / einde parkeerterrein Machiel Vrijenhoeklaan tot aan de grens met de gemeente Westland): dag en nacht.

Je kunt echt flink wat kilometers maken als je zin hebt, want Monster is best nog een flink eindje lopen. Bij de strand opgang aan het parkeerterrein zitten strandtenten waar je met je hond meer dan welkom bent :klasse:
Oh, bijkomend voordeel: parkeren is gratis!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie