Duivelsklauw
-
Von
- Speurneus

he Shir, misschien toch ook iets voor Jip?? bij Luna kan het niet tussen de oren zitten, wij vinden dat ze vandaag WEER iets beter loopt. Maandag bellen we de dierenarts om dit te bespreken.....shirley1978 schreef:ook ik ben benieuwd
Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Psssst Von, hoe gaat het inmiddels met je kanjer ?
En wat vond je dierenarts van het verhaal ?
Zat helemaal te stuiteren toen ik hoorde dat Luna het vorige week zo goed deed op de duivelsklauw... Helemaal fijn voor jullie
En wat vond je dierenarts van het verhaal ?
Zat helemaal te stuiteren toen ik hoorde dat Luna het vorige week zo goed deed op de duivelsklauw... Helemaal fijn voor jullie
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Von
- Speurneus

sorry meiden....gaat goed met Luna op dat spul.
kijk niet dat ze buiten loopt te rennen en binnen helemaal uit der dak gaat, maar dat is ze toch al min of meer algewend. Maar het gaat goed en dat zonder pijnstillers van de DA....
van de week de DA gebeld en hij stond er zeker niet argwanend tegenover, sterker nog hij had er ook goede berichten van gehoord en zou zich er eens in gaan verdiepen.
Nu gaan we nog twee weken door en dan stoppen we om te kijken of het duivelskruid wel degelijk zijn werk doet, op aanraden van de DA, zo kan je het het beste testen.
ben benieuwd
kijk niet dat ze buiten loopt te rennen en binnen helemaal uit der dak gaat, maar dat is ze toch al min of meer algewend. Maar het gaat goed en dat zonder pijnstillers van de DA....
van de week de DA gebeld en hij stond er zeker niet argwanend tegenover, sterker nog hij had er ook goede berichten van gehoord en zou zich er eens in gaan verdiepen.
Nu gaan we nog twee weken door en dan stoppen we om te kijken of het duivelskruid wel degelijk zijn werk doet, op aanraden van de DA, zo kan je het het beste testen.
ben benieuwd
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Roos
-
mariska1972
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Von
- Speurneus

ga duimen draaien meissie echt waar dat zou fantastisch zijn!!!Roos schreef:Ik ook Von, over een paar maanden ga ik het Dewi ook geven, gewoon om eens te kijken of er verschil komt in haar loopgedrag.
Fijn dat het tot zover goed gaat met jouw dametje
Omdat het vanaf vrijdagavond weer wat koeler is geworden en ik constant het hele huis aan het doorluchten ben......werden ze hier gisteravond plots hevig wild
Ron zei laat maar even, Luna heeft dat ook nodig en dat hebben we zo even laten gaan. Niet rennen hoor want dat mogen ze niet in huis, maar wild met pluche beestjes in de weer, trek spelletjes en dergelijke.....en dat is ook goed gegaan, wordt gek hahaha, maar ben oh zo blij
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Von
- Speurneus

-
Von
- Speurneus

-
Roos