carporal

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

je moet eens vragen of ze geen maagbeschermers hebben voor honden die langdurig dit soort medicijnen slikken. Ulcogant heet het volgens mijn!

gr mariska
annemarie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door annemarie »

Max is denk ik rond de 35 kilo tenminste dat was hij vorig jaar

van de week maar eens kijken of mijn mannetje nog net zoveel weegt

groetjes
Afbeelding
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Carporal is een ontstekingsremmer en een pijnstiller. Deze kunnen net als voor mensen de Ibuprofen, Naproxen en Diclofenac maagklachten geven.

Dus moet je hond het langdurig gebruiken vraag dan een maagbeschermer. Wij geven in de apotheek de mensen ook maagbeschermers tegen Diclofenac, Naproxen en Ibuprofen. Voorkomt een hoop ellende en evt maagbloedingen!
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Annie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Annie »

corretje schreef:Carporal is een ontstekingsremmer en een pijnstiller. Deze kunnen net als voor mensen de Ibuprofen, Naproxen en Diclofenac maagklachten geven.

Dus moet je hond het langdurig gebruiken vraag dan een maagbeschermer. Wij geven in de apotheek de mensen ook maagbeschermers tegen Diclofenac, Naproxen en Ibuprofen. Voorkomt een hoop ellende en evt maagbloedingen!
Daar heb je gelijk in. Het vreemde is, dat je van deze middelen weer maag- darmklachten kunt krijgen.
Groetjes Annie, Jester en Timber
Afbeelding
:zwartkopje: Jester De Koperen Hond (Jester) 01-04-2003 - † 03-02-2014
:bruinkopje: Dazzling Diamond's Jolly Joker (Timber) 03-10-2005
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Buddy krijgt ook carporal, 1,5 tablet van 100 mg. Hij weegt 35 kilo. Dit is maximale dosering die hij mag hebben. Hij geen last van bijwerkingen. Ook hier krijgt hij het 's morgens door zijn eten.
Groetjes Lisanne
Plaats reactie