Ontlasting probleempje

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

Dat is fijn om te weten!!

ik heb die brokken meegekregen toen ik onze Angel in duitsland ging halen maar ik heb het een week gevoerd en ondanks dat ze het gewoon was had ze eigenlijk precies hetzelfde als jij had!

ik ben toen gestopt en heb haar onze brokken gegeven toen was het zo over misschien dat het inderdaad zoals nu bij jou ook beter was gegaan met jullie oplossing!

weten we weer voor de volgende keer hahaha
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

mariska1972 schreef:Dat is fijn om te weten!!

ik heb die brokken meegekregen toen ik onze Angel in duitsland ging halen maar ik heb het een week gevoerd en ondanks dat ze het gewoon was had ze eigenlijk precies hetzelfde als jij had!

ik ben toen gestopt en heb haar onze brokken gegeven toen was het zo over misschien dat het inderdaad zoals nu bij jou ook beter was gegaan met jullie oplossing!

weten we weer voor de volgende keer hahaha
Ja, wie weet? Onze andere honden eten ook de Biss25 Titanium en die doen het er super goed op. En met Rose gaat het nu ook goed. Ik vermoed echt dat er teveel eten in 1x naar binnen ging. Het was zo'n klein humpie. Die darmpjes kregen teveel te verwerken als ze in ruststand kwam. Overdag had ze geen last maar dan bewoog ze ook meer en als ze dan haar 4e maaltijd om 21.00 uur kreeg en wij gingen om 22.30 naar bed dan bewoog ze eigenlijk niet meer en dan begon de pret. Nou ja pret :) Afijn, het probleem is over.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Zou het ook niet de frequentie kunnen zijn van het poepen. Als ik ga wandelen met Max is de eerste keer ontlasting vast. Hoe langer de wandelen, hoe vaker Max poept en hoe vaker, hoe dunner (misschien ook een beetje markeren). Bob (even oud als Rose) had bijna bij iedere wandeling wel een keer ontlasting (dus 15 tot 20 keer per dag...ze moeten ja voor de zindelijkheid naar buiten op vaste momenten). Nu met 14 weken merk ik dat de frequentie veel lager is (ongeveer 5 tot 8 keer per dag). De ontlasting is nu ook niet meer dun, maar gewoon zoals het hoort.
Wel vreemd dat zij dit alleen 's nachts heeft.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

royenmarjolein schreef:Zou het ook niet de frequentie kunnen zijn van het poepen. Als ik ga wandelen met Max is de eerste keer ontlasting vast. Hoe langer de wandelen, hoe vaker Max poept en hoe vaker, hoe dunner (misschien ook een beetje markeren). Bob (even oud als Rose) had bijna bij iedere wandeling wel een keer ontlasting (dus 15 tot 20 keer per dag...ze moeten ja voor de zindelijkheid naar buiten op vaste momenten). Nu met 14 weken merk ik dat de frequentie veel lager is (ongeveer 5 tot 8 keer per dag). De ontlasting is nu ook niet meer dun, maar gewoon zoals het hoort.
Wel vreemd dat zij dit alleen 's nachts heeft.
Rose heeft ook wel zo'n 8x per dag ontlasting, maar dat zijn nu inmiddels elke keer mooie stevige drolletjes. Zindelijkheid was hier eenvoudig want wij wonen op een heel groot stuk land. De buitendeur staat altijd open en als ze in haar kooi ligt dan piept ze als ze iets moet doen. Uiteraard volgen wij haar als ze buiten loopt. We slapen nu echter weer heerlijk door. Maar bedankt voor je uitleg.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Plaats reactie