Druppelend plassen
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Druppelend plassen
Sinds afgelopen weekend (ook al een beetje voor dat we naar het strand gingen) plast Foofer alleen maar druppelend en het duurt ook heel lang. Het lijkt wel of hij constant moet. Hij heeft dit 1 keertje eerder gehad, maar toen ik dacht nu bel ik de DA was het afgelopen.
Toch de dierenarts bellen of is dit met een huis-tuin-keukenmiddeltje op te lossen??
Iemand ervaring hier mee?
Toch de dierenarts bellen of is dit met een huis-tuin-keukenmiddeltje op te lossen??
Iemand ervaring hier mee?
-
Roos
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Hoi, na het rondje vanochtend vertrouwde ik het niet, het zat me niet lekker. Dus de dierenarts gebeld en ik kon langskomen. Door het druppelende plasjes doen moest ik toch er heen. Ze heeft alles bevoeld en via een katheter de blaas leeggemaakt. Tevens een spuit gekregen tegen het verkrampen van de blaas en daar ook medicijnen voor meegekregen. Ze kon geen steentje vinden en ook geen ontsteking, de prostaat was lichtjes vergroot maar hij gaf geen kik dus geen pijn daaraan.
Ze was wel heel trots dat hij het allemaal goed vond en rustig is gebleven. Ze is eerst met een dunne katheter er in gegaan maar die was niet goed dus moest ze en grotere en daarna een rectaal onderzoek, daar had hij wel wat snoepjes voor verdient
en toen weer naar huis en vanmiddag tijdens het wandelen weer gewone normale plasjes!
Wel bedankt voor jullie reacties!
Ze was wel heel trots dat hij het allemaal goed vond en rustig is gebleven. Ze is eerst met een dunne katheter er in gegaan maar die was niet goed dus moest ze en grotere en daarna een rectaal onderzoek, daar had hij wel wat snoepjes voor verdient
Wel bedankt voor jullie reacties!
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Weet niet of dat raar is... Maar ik las eerst dat ze niets gevonden hadden en je toch medicijnen had gekregen, dus vandaar mijn vraag (en zag ik later dat het medicijnen waren voor een verkrampte blaas)Nienke & Foofer schreef:Ja, zo heb ik het wel begrepen... Hoezo? Is dat raar?Kay schreef:Begrijp ik nu goed dat jullie medicijnen hebben meegekregen voor een verkrampte blaas ?
Ik had geen idee dat honden daar last van konden hebben
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Ze konden niet wat vinden wat voor de hand lag alleen dat er wat was dat was wel duidelijk nav mijn verhaal. Toen ze aan zijn blaas voelde merkte ze dat hij wat verkrampt was en hier hebben ze blijkbaar een spuitje voor en ditzelfde is er ook in tabletvorm. ik wist ook niet dat ze daar last van kunnen hebbenKay schreef:Weet niet of dat raar is... Maar ik las eerst dat ze niets gevonden hadden en je toch medicijnen had gekregen, dus vandaar mijn vraag (en zag ik later dat het medicijnen waren voor een verkrampte blaas)Nienke & Foofer schreef:Ja, zo heb ik het wel begrepen... Hoezo? Is dat raar?Kay schreef:Begrijp ik nu goed dat jullie medicijnen hebben meegekregen voor een verkrampte blaas ?
Ik had geen idee dat honden daar last van konden hebben
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus