Ze vindt het echt super om forumnijn te zijn

hmmmm....foutje wie is de vader van Jula....je hebt nu de opa genoemd....Aldinne schreef:Leuk, zo kun je duidelijk het verschil in lijnen en bouw zien..![]()
Ik vind Keo en Flits veel te mager, maar dat is hun bouw en ze komen als te goed is uit jacht lijnen..
Bob en James zijn in mijn ogen prachtig.. Zo hoort vind ik een echte lab eruit te zien.. Maar dat vind ik persoonlijk..![]()
Dit is mijn Jula (vader: Tjotte's lover under cover), moet erbij zetten dat ze uit forse lijnen komt.. Ze weegt op dit moment 30 kilo.. Dit is voor haar een mooi gewicht, zwaarder moet ze niet worden..
Dit is Zepp (vader: Chablais your place or mine), ook Zepp komt uit forse lijnen en weegt op zijn mooist 40 kilo.. (maar met hem is het nog wel eens moeilijk om op gewicht te blijven) Ik moet erbij zeggen dat Zepp een grote jongen is, groter als de gemiddelde reu..
Kai onze markplaats hond.. Daar zit ook wat jacht bij in,en hij weegt tussen de 35 en 38 kg..
En dan ons Pleunekind (vader: Shadowbrook's bet on it), ook Pleun komt uit de wat forsere lijnen.. Is nu ruim 7 mnd, en weegt 25 kilo.. Op de foto is ze nog wat jonger, en weegt daar ook wat minder..
Leuk topic by the way.. Enuh het zijn meningen iedereen kijkt er anders na en houd zijn favouriten er op na.. Dus het wil niet zeggen dat je het goed of slecht doet, zolang je zelf maar tevreden bent..
Dutchlabs schreef:hmmmm....foutje wie is de vader van Jula....je hebt nu de opa genoemd....Aldinne schreef:Leuk, zo kun je duidelijk het verschil in lijnen en bouw zien..![]()
Ik vind Keo en Flits veel te mager, maar dat is hun bouw en ze komen als te goed is uit jacht lijnen..
Bob en James zijn in mijn ogen prachtig.. Zo hoort vind ik een echte lab eruit te zien.. Maar dat vind ik persoonlijk..![]()
Dit is mijn Jula (vader: Tjotte's lover under cover), moet erbij zetten dat ze uit forse lijnen komt.. Ze weegt op dit moment 30 kilo.. Dit is voor haar een mooi gewicht, zwaarder moet ze niet worden..
Dit is Zepp (vader: Chablais your place or mine), ook Zepp komt uit forse lijnen en weegt op zijn mooist 40 kilo.. (maar met hem is het nog wel eens moeilijk om op gewicht te blijven) Ik moet erbij zeggen dat Zepp een grote jongen is, groter als de gemiddelde reu..
Kai onze markplaats hond.. Daar zit ook wat jacht bij in,en hij weegt tussen de 35 en 38 kg..
En dan ons Pleunekind (vader: Shadowbrook's bet on it), ook Pleun komt uit de wat forsere lijnen.. Is nu ruim 7 mnd, en weegt 25 kilo.. Op de foto is ze nog wat jonger, en weegt daar ook wat minder..
Leuk topic by the way.. Enuh het zijn meningen iedereen kijkt er anders na en houd zijn favouriten er op na.. Dus het wil niet zeggen dat je het goed of slecht doet, zolang je zelf maar tevreden bent..
Wat noem jij te mager? Ik zie eigenlijk bij geen 1 hond de ribben uitsteken of andere botten uitsteken. En de regel is toch dat zolang je de ribben niet kunt zien, maar wel heel gemakkelijk kunt voelen dat ze een goed gewicht hebben? Dus in mijn ogen is de hond dan altijd in prima staat. Kijk of het mooi is, dat is heel wat anders. Daar denkt iedereen anders over. Ik vind slank, gespierd en gestroomlijnd mooi, anderen gaan voor breed, "dikker" en minder gestroomlijnd.lablove schreef:Mij nog niet gelukt om foto's te maken, maar schrik echt van sommige foto's weet wat voor ouders er achter zitten en vind die labjes dan echt te mager.
Maar dat is ieder zijn eigen keus. Let op voor er een discussie komt ik zeg niet dat die labjes die mager zijn het slecht hebben.
Laat ik het maar zo zeggen in mijn ogen te mager. Ok? Zoveel mensen zoveel meningen.lucievd schreef:Wat noem jij te mager? Ik zie eigenlijk bij geen 1 hond de ribben uitsteken of andere botten uitsteken. En de regel is toch dat zolang je de ribben niet kunt zien, maar wel heel gemakkelijk kunt voelen dat ze een goed gewicht hebben? Dus in mijn ogen is de hond dan altijd in prima staat. Kijk of het mooi is, dat is heel wat anders. Daar denkt iedereen anders over. Ik vind slank, gespierd en gestroomlijnd mooi, anderen gaan voor breed, "dikker" en minder gestroomlijnd.lablove schreef:Mij nog niet gelukt om foto's te maken, maar schrik echt van sommige foto's weet wat voor ouders er achter zitten en vind die labjes dan echt te mager.
Maar dat is ieder zijn eigen keus. Let op voor er een discussie komt ik zeg niet dat die labjes die mager zijn het slecht hebben.
Het is maar net wat je wil.
En je kunt wel zeggen: ik weet wat voor ouders er achter sommige labjes zitten, maar dat zegt niks. Stel nou dat de vader en moeder van Flits ontzettend dik waren geweest, moet Flits dan ook maar dik zijn omdat zijn ouders er zo uitzagen? Dat vind ik geen goede redenatie.