Jachttraining All-Round-Retriever Jachttraining Holkeboer?

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

MheenLab schreef:
Lunatic schreef:
MheenLab schreef: En waarom zou dat nodig zijn dat van die stamboom ? Zelfs voor een KNJV diploma is dat niet benodigt ... :confused:
Dat geld ook alleen maar voor de C en B, daarna kan je thuis blijven, hoe goed je hond ook is!

Het gaat er hier om dat Y. Holkenboer misschien geen tijd wil stoppen in een hond die toch niet ver kan komen, tenminste daar word vanuit gegaan. Er zijn zat andere plekken waar dit wel gewoon kan.
Geldt ook voor A ;)

Er zijn plaatsen vrij voor alleen jachthonden mét en zonder stamboom ;)
Heb je daar ergens een link van?
Volgens mij kan je al jaren niet verder dan je B met een niet stamboomhond, niet bij de KNJV en niet bij Orweja Workingtesten (die doen niet aan c, b of a, maargoed) dus waar wel dan?
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Buuf
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Buuf »

Vanmiddag telefonisch contact gehad met Yvonne Holkenboer, en volgende week ga ik een proefles meedoen.

Het feit dat Bruut geen stamboom heeft is om te trainen geen probleem. Voor wedstrijden ligt dat anders. Er is nog wel iets anders, een soort "bevestiging"of zoiets,maar dat zal ik nog eens navragen..... :confused:

In iedergeval, een hele vriendelijke vrouw, met een duidelijke uitleg, en volgende week een keertje meedoen, als het bevalt ga ik eerst lekker met vakantie en krijg gelijk een berg huiswerk mee :shock: (tja, wat moet ik anders doen aan het gardameer met een man, 2 kinderen, een boot en de hond :D ) en dan als Bruut het leuk vind (dat is het aller belangrijkste) gaan we verder na de vakantie

Ik hou jullie op de hoogte hoe het ons vergaat.
Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Leuk vooruitzicht. Veel plezier alvast
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Heel goed, Buuf, gewoon contact opnemen en vragen! :klasse:
Veel plezier met de trainingen :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ondertussen heb je als het goed is je proefles gehad, hoe was het?
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Buuf
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Buuf »

Inmiddels ben ik weer sinds zondag in het land, terug van een heerlijk vakantie...... 8)

Mijn proefles heb ik gehad en was echt heeeeel gaaf. Wat oefeningen meegekregen en vanaf morgen gaan we ermee aan de slag.

Een geweldige vrouw, met heel veel liefde voor honden, duidelijk uitleg en totaal geen probleem dat Bruut geen stamboom heeft. We kunnen c en b gaan halen. A gaat niet lukken ivm stamboom, maar daar gaat het mij ook totaal niet om. Lekker bezig zijn is voor mij het allerbelangrijkste en natuurlijk het feit of bruut het leuk vindt.

Maar Yvonne Holkeboer is echt een aanrader :)
Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Super, veel plezier samen :klasse:
Plaats reactie